TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor mange finnes i Norge

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #102148  av beerba

Er det noen som vet hvor mange supra mk III og IV som er registrert i norge, eventuelt hvor slik info kan fremskaffes :?:

#102149  av @lpher

Her har du oversikten over mkIV Supras ihvertfall :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2098

Men...jeg har ikke ajourført den på ei lita stund nå...så det mangler "noen få" :) Men totalt sett så snakker vi om "noen-og-femti" mkIV Supras i norge pr i dag...og da er alle typer inkludert....med og uten skilt...RHD og LHD...og delebiler...etc :)

#102152  av 2r-e-rik

@lpher skrev:Her har du oversikten over mkIV Supras ihvertfall :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2098

Men...jeg har ikke ajourført den på ei lita stund nå...så det mangler "noen få" :) Men totalt sett så snakker vi om "noen-og-femti" mkIV Supras i norge pr i dag...og da er alle typer inkludert....med og uten skilt...RHD og LHD...og delebiler...etc :)
posta ganske likt.. hehe.. men jeg jobber med å få en kar med supra mk4 til å bli medlem her... tror han bor i hokksund... men den supra'n er grom!!!

#102169  av @lpher

2r-e-rik skrev: posta ganske likt.. hehe.. men jeg jobber med å få en kar med supra mk4 til å bli medlem her... tror han bor i hokksund... men den supra'n er grom!!!
Details da? :)

#102534  av 2r-e-rik

@lpher skrev:
2r-e-rik skrev: posta ganske likt.. hehe.. men jeg jobber med å få en kar med supra mk4 til å bli medlem her... tror han bor i hokksund... men den supra'n er grom!!!
95mod. import til norge i 2000 fra polen. solgt ny i canada. tvin turbo, automat, targa.

foresten så ønsker han å bygge om til manuell.. hvor skal jeg ambefale han å gjøre det?

#102539  av TOYPARTS

2r-e-rik skrev:
@lpher skrev:
95mod. import til norge i 2000 fra polen. solgt ny i canada. tvin turbo, automat, targa.

foresten så ønsker han å bygge om til manuell.. hvor skal jeg ambefale han å gjøre det?
Det kan vi gjøre

MVH Erik

#102785  av 2r-e-rik

TOYPARTS skrev:
2r-e-rik skrev:
@lpher skrev: Details da? :)

Det kan vi gjøre

MVH Erik
tviler på at han gidder å kjøre bilen til bergen...