TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skru av katalysator!!!??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #102262  av Raze_r

heisann folkens.... da har jeg fått kjøpt en kat av en inne her på forumet og har tatt ut all innmaten av den :P
men har et problem.. 1.de skruene er seff rustet fast og er umulige å rikke. 2.umulig å komme til med vinkelsliper. 3.kan ikke ødelegge katten som er på nå fordi den må til når eu kontrollen kommer :wink:

HVA GJØR JEG :?:

har tatt av pottene også, så jeg kan fint skjære av den ene skruen m vinkelsliper, men de på toppen blir et jæv.... problem.
også kommer jeg heller ikke til den ene skruen nede på grunn av ei plate eller et eller anna dritt som er i veien...(som er til noe feste av original potta eller noe tror jeg?)

jeg kan jo borre dem ut hvis jeg kommer til m drill??

eller hva syntes dere,noen forslag... Takker så mye for alle svar, må få skjønnheten ute på veien nå, har bytta alle 4 dempere + topplager foran + bytte om vinter til sommer dekk.. + ny kat som er ÅPEN.. gleder meg så sinnsykt... dette blir en drøm.... (bare jeg får av den gamle katten da)

PLEAS help me..... :wink:

#102264  av sexten

brukte vinkelsliper på alt jeg da men :)
tror du skal slite hardt med å få de av på noen annen måte :)

#102339  av Raze_r

da var det gjort...
brukte vinkelsliper påde skruene det gikk på, også brukte jeg meisel og hammer på de andre.... gitt fett det... tok litt tid da men :wink:

da ere bare å sette på pottene i mårra og vaske skjønnheten og cruze en tur... :P

#102345  av Tums

Borr av huet med et jernborr... Om du kommer til da..!

Thomas

#102365  av Dalan

Akkurat dratt meg fram fra under der jeg å, kan trygt si at jeg har vært "where no man has ever been before".. :shock:
De skruene rundt katalysator'n der tror jeg jeg skal slite litt med.. :P

Må nok klø meg litt i ræ.. ..huet der, av skal det, og en stk. "bælatut" skal på :twisted:

#102407  av ArildM

Så har vist toyota satt på cat på min mr2 også, huffe. Og at skruene er fast nei? Hehe :)
Er kanskje bittelittegranne tett etter 20 år uten utskiftning... ? Hehe.