TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger litt instrumenthjelp...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #103270  av kake

Holder på og sette på mine nye hvite instrumenter, men den nye turtellerskiva har ikke hullene til economy-lysa. Problemet er at jeg må fjærne lyspærene, eller på en annen måte få de unna veien, ellers vil ikke den nye skiva ligge inntil.

Forslag? hvordan er de pærene festa? har prøvd og dra litt, men får ikke tak, og presse de inn virker risky, og jeg har ikke turt å dra altfor mye i den gjennomsiktige plastene hele greia er festa i...

Tips taes imot med stor takk!
Vedlegg
Den nye har ikke disse hulla.
Den nye har ikke disse hulla.
trd.jpg (28.78 kiB) Vist 1036 ganger
Disse to economy lysa må bort
Disse to economy lysa må bort
dash.jpg (44.41 kiB) Vist 586 ganger

#103273  av lasserj

det er ikke pærer, det er lys-dioder som er loddet fast, kan du ikke bare borre hull i trd skivene da?

#103275  av kake

Blir neppe pent hvis jeg skal begynne å borre i de. Dessuten hva om jeg bommer, da er den jo ødelagt. Det tør jeg ikke.

Vet at Master har satt i noen andre skiver uten economy-lysa, fant et bilde i denne tråden her. Skulle ønske han var online nå! :)

#103281  av Master

La skiva oppå lysene jeg! passa fint det... speedometeret funka fint det etterpå :)

#103287  av kake

Master skrev:La skiva oppå lysene jeg! passa fint det... speedometeret funka fint det etterpå :)
Der ja :)

Turtellern mener du vel :)

Gjorde du ? det bula jo ut noe fryktelig syntes jeg. Men, da får jeg vel ut og prøve litt mer...

#103292  av Master

turtelleren selvfølgelig. :) jeg la litt dobbelsidig tape på hver side slik at den ikke skulle bule sånn på midten bare. fikk hele skiva litt lengre ut. Ble bra uansett:)

#103364  av kake

Ja da fikk jeg det endelig sammen igjen, litt av et fiklearbeid det der! Det funka og bare legge den oppå som du sa, det syntes ikke når alt er sammen igjen. Men, resultatet blei veldig bra, legger ved et par bilder selv om kvaliteten på de blei rimelig crappy.
Vedlegg
dash2.jpg
dash2.jpg (98.29 kiB) Vist 623 ganger
dash1.jpg
dash1.jpg (143.75 kiB) Vist 610 ganger

#103368  av Master

Pent! :) gir en mer sportslig look det der ja..

#103369  av Raze_r

det der vart knallbra :wink: :P
men hvor kjøpte du det??
har du bytta ut fargen i bakgrunnen også?
skulle ha innstalert slikt jeg også :P

takker for svar

#103370  av Raze_r

og forresten, den plata rundt,den kromma... hvor kjøpte du den??

takker :P

#103373  av kake

De er kjøpt hos speedhut i Usa, der kan du designe dine egne, helt som du vil. De jeg har er reverse-glow, slik at det bare er skrifta som lyser. Strømadapter/lysregulering m/fargevelger medfølger, så du bruker ikke det originale lyset i det hele tatt. Aluramma er også kjøpt derfra!

#103379  av Master

pris?

#103473  av kake

Master skrev:pris?
Ca 1100,- inkl alt. Det er med aluramma, upgraded inverter og frakt/mva.

#103505  av perchr

hvor lang tid tok forsendelsen? bra kvalitet osv? har lyst til å bestille derfra jeg også, men synes det er litt smådyrt :( 1000lapp for ett par skiver liksom..
noen som vet om noen andre butikker med fine skiver, med sånn der reverse el-glow?

#103523  av kake

perchr skrev:hvor lang tid tok forsendelsen? bra kvalitet osv?
Tok ca 1 uke fra jeg bestilte.
perchr skrev: har lyst til å bestille derfra jeg også, men synes det er litt smådyrt :( 1000lapp for ett par skiver liksom..
noen som vet om noen andre butikker med fine skiver, med sånn der reverse el-glow?
Får ofte det man betaler for. Meget bra kvalitet på de skivene her virker det som og alupanelet var meget bra. Du kan jo få glow-skiver grisebillig på ebay, men disse ser ganske "papp" ut i forhold (ref mr2oc), og du kan jo ikke designe disse selv.