TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger litt instrumenthjelp...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#103544  av Johnny_Bravo

de skivene de har på den siden er jo i mph skrev du at du skulle ha de i Km/t da eller?

Kan være at jeg ikke fant de i Km/t altså.
Må bare si at det så dritbra ut.

Gratulerer med nye skiver :D

#103641  av Master

jeg hadde ebay-skiver til 70 spenn. funka fint de, og så bra ut! er ikke verdt over 1000 spenn spør du meg.. :)

#103644  av Special

Johnny_Bravo skrev:de skivene de har på den siden er jo i mph skrev du at du skulle ha de i Km/t da eller?

Du må spesifisere Km/t ved bestilling ja. :wink:

#103648  av kake

Special skrev:
Johnny_Bravo skrev:de skivene de har på den siden er jo i mph skrev du at du skulle ha de i Km/t da eller?

Du må spesifisere Km/t ved bestilling ja. :wink:
^

Jeg tok et bilde av de gamle instrumentene rett forfra og sendte det på mail, og ba de lage de nye eksakt som de.

#103730  av Raze_r

hvordan designer du selv da? får man gjort det på siden for å se hvordan det blir før man bestiller dem? har kjøpt meg sånn speedhut måle-meter holder til å ha i a-stolpen,så må bestille noen målere nå også :wink:
(faktiskt er holderen fra speedhut)

men får måler som viser fra luftmengdemåleren?

takker :P

#103737  av kake

Raze_r skrev:hvordan designer du selv da? får man gjort det på siden for å se hvordan det blir før man bestiller dem? har kjøpt meg sånn speedhut måle-meter holder til å ha i a-stolpen,så må bestille noen målere nå også :wink:
(faktiskt er holderen fra speedhut)

men får måler som viser fra luftmengdemåleren?

takker :P
Du designer de på siden dems ja, velg 160mph Turbo MR2. Be så om Kmh og voltmeter hvis du har GTi, så får du ikke turbotrykksmåler. Bare ikke velg UK-spec, de er RHD. Jeg har forresten et komplett RHD sett her med alu-ramme identisk med mitt hvis noen har en slik MR2 og er interrisert :wink: Selger det til halv pris.

#103745  av Johnny_Bravo

og hva er RHD?

#103752  av 2000celica

Johnny_Bravo skrev:og hva er RHD?
Right Hand Drive :wink:

#103786  av Johnny_Bravo

he he det sier seg jo nesten selv når det var engelsk versjon ja :lol:

Jeg trodde det var noespessielt med turtelleren eller noe slikt jeg da :oops:

#103832  av perchr

Master skrev:jeg hadde ebay-skiver til 70 spenn. funka fint de, og så bra ut! er ikke verdt over 1000 spenn spør du meg.. :)
hm, ja, men der er det jo mph på alle, med km/h innenfor.. er ikke det ekkelt og plagsomt? :P noen andre sjapper de selger reverse el-glow med km/h?

#103979  av Johnny_Bravo

Ok, Kake nå ble jeg helt gira her.

Jeg kjørte til jobb i dag og tror du ikke at det forbanna lyset i instrumentpanelet mitt røyk. (bare en pære da men forbanna irriterende)

Hva er det som følger med? kommer den aluplata på kjøpet eller må du kjøpe den ved siden av? Følger det med egene lys og greier til settet? osv osv

#103982  av Johnny_Bravo

ja ja nå har jeg bestilt sakene. håper det blir like tøft som på bilen din :)

Måtte du bestille den dingsen som er rundt instrumentene dine ved siden eller følgte denne med?

#104031  av kake

Aluplata må kjøpes i tillegg, du finner den under "Gauge Bezels". Husk også og kryss av for "upgraded inverter", den er mindre, mer plasseringsvennlig og kraftigere enn standard. Lys følger med ja.