TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supraer til salgs?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#103694  av @lpher

espenk skrev: Det er verdt det med targatak ja skjønner jeg :)
Yepp...jeg vil vel egentlig oppsummere det slik....om du skal ha en bane eller dragrace bil....kjøp hardtop....veier mindre...og noe mer stiv...vistnok :) MEN...skal du "bruke" bilen...og kanskje ha den på bane i ny og ne....go targa! :D Det er absolutt INGENTING å tenke på engang :D

Sportsbil med taket på...eller "cab light" med plenty hk....med taket av...its your choice :D But dont come crawling to me...om du kjøper deg hardtop...og synes du går glipp av den helt store vår/sommer-følelsen :D
espenk skrev: Det var da bra :D Taket bøyer seg ikke sidelengs slik at du skaller hodet ditt i svingene heller? :lol:
LOL :D Ikke akkurat nei :D

#103755  av espenk

@lpher skrev:
espenk skrev: Det er verdt det med targatak ja skjønner jeg :)
Yepp...jeg vil vel egentlig oppsummere det slik....om du skal ha en bane eller dragrace bil....kjøp hardtop....veier mindre...og noe mer stiv...vistnok :) MEN...skal du "bruke" bilen...og kanskje ha den på bane i ny og ne....go targa! :D Det er absolutt INGENTING å tenke på engang :D

Sportsbil med taket på...eller "cab light" med plenty hk....med taket av...its your choice :D But dont come crawling to me...om du kjøper deg hardtop...og synes du går glipp av den helt store vår/sommer-følelsen :D
Frister ikke med hardtop når det er sommevær nei :)
Kommer til å bli brukt som cruisebil (på vei til og fra jobb osv), så blir ikke kjørt så hardt som på bane :D

Hvordan er det å kjøre dem på vinterhelvetet i Norge?

#103785  av @lpher

espenk skrev: Frister ikke med hardtop når det er sommevær nei :)
Nope :D Bil uten enten avtagbart tak....targa...eller soltak er rett og slett trist på de fineste sommerdagene :)
espenk skrev: Kommer til å bli brukt som cruisebil (på vei til og fra jobb osv), så blir ikke kjørt så hardt som på bane :D
Inge problem å kjøre på bane...bare så det er sagt :)
espenk skrev: Hvordan er det å kjøre dem på vinterhelvetet i Norge?
Ingen problem...og det er vel slik jeg ser det ett av Suprans store styrker iforhold til andre tilsvarende sportsbiler...dens lettkjørthet :)