TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• tÃ¥kelys??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #103237  av Elzin

jeg har orginale tåkelys i celicaen, men dem er ikke koblet til noen bryter! tidligere eiger har fucket med det. hvor kan jeg hente ledningene til dem fra?

#103307  av Tor

Forstår jeg deg riktig nå så er de ikke koblet til? Bare 2 eller 4 stk ledninger som ikke er koblet til noen bryter? Eller er de tilkoblet med de lyser konstant?

#103317  av Elzin

di er tilkoblet etteller annet, for dem lyser når dem selv vil.. av å til går dem på, av å til er dem av.. uten at jeg trykker på noe.. så jeg må bare vite hvor dine ledninger er.. om du har noen ;)

vil ikke begynne å dmontere fangeren

#103338  av MR2WideBody

hørtes ut som veldig dårlig kontakt spør du meg, trur jeg ville prøvd å følge ledningene og se om det er ett lite brudd ett sted, sikkert i nærheten av rele boks eller noe sånn, hvis begge kødder like mye, slår seg av og på samtidig

#103340  av Elzin

derfor jeg vil vite hvilke ledninger det er, for jeg klarer ikke følge dem uten å ta av front fangeren...

#103343  av MR2WideBody

Fargekodene på ledningene aner jeg ikke, men det er nok noen her med celica som veit dette, men klarer du ikke se hvor de går hvis du bøyer huet under bilen, burde kunne se det da

#103349  av Tor

Om du legger deg under bilen og ser opp under fangeren skal du vel klare og se ledningene? Ikke at jeg vet dette siden jeg har GT4 CS :lol:

#103388  av Elzin

dår e ganske trangt, eg ser ledningen men den går inn onna masse sjid på siden og der fortsettan sikkert inn i bilen :(

#103497  av Tor

Klarer du ikke se fargene da? Har du fjernet plast dekslene som sitter under motoren da? Om du gjør dette skal du klare og se det meste. Kom netopp opp fra garagen og har hatt disse dekslene av pga et ledningsbrudd i mine grøftelys samt litt bedre festing av gitteret i fangeren er blitt gjort.

#103543  av Remi

Du må bryte den ledningen som kommer fra pluss og som får relet til og slå inn/ut der skal du koble inn brytern:wink:

#103779  av Tor

Offtopic, fant feilen på mine lys Remi, en kabeksko som var hoppa av på høyre lyset :)

Ontopic, du får holde oss opppdatert om du finner farge på ledninger osv...

#103806  av Remi

Tor skrev:Offtopic, fant feilen på mine lys Remi, en kabeksko som var hoppa av på høyre lyset :)
flott det da.. ;)
Tor skrev:Ontopic, du får holde oss opppdatert om du finner farge på ledninger osv...

Letteste e og følge kablene og se hva som går hvor.

#103842  av Elzin

flott, da skal jeg fjerne dekslene senere :) men nå bruker jeg vinkelsliper på døra for å vie den ut til en ny 8" ;)