TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blaze

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #103883  av cinco

Noen her som har noen gode bilder av stylingen Blaze til mr2 mk2?

bildene er henta fra http://www.racerwheel.com
Vedlegg
litt av Quart!
litt av Quart!
racerwheel_1841_10109861.jpg (89.74 kiB) Vist 868 ganger
side
side
racerwheel_1840_40736639.jpg (15.62 kiB) Vist 1628 ganger
Front
Front
racerwheel_1840_74469806.jpg (17.95 kiB) Vist 1628 ganger
bakfanger
bakfanger
racerwheel_1840_32941502.jpg (18.59 kiB) Vist 1628 ganger

#104137  av Dr.Ling

Alle de bildene av den sorte MR2'en er av Border sin egen bil. Så Blaze må vel være replica-deler av Border. Meget pop kroppsdeler, spesielt fronten, så det skal være lett å finne bilder på nettet.

Personlig synes jeg fronten er nydelig (helst uten de småvingene), og hjørnene bak er nydelige sett fra siden. Men både hjørnene bak og sideskjørtene ser litt påklæsjet ut.
Vedlegg
Nydelig sett fra siden
Nydelig sett fra siden
1850_1435.jpg (24.95 kiB) Vist 1582 ganger
Og så en helt grusom en...
Og så en helt grusom en...
Border 06.jpg (38.05 kiB) Vist 1581 ganger
alexcho6.jpg
alexcho6.jpg (30.47 kiB) Vist 853 ganger
alexcho3.jpg
alexcho3.jpg (32.37 kiB) Vist 853 ganger

#104292  av Erlend

Den hvite der hadde vært aldeles NYDELIG hvis han bare hadde holdt panseret sitt hvitt! Så utrolig clean og deilig den hadde vært i rent hvitt, med sota ruter!
Utrolig hvor mye det kan ødelegge hvis noen bare vil vise det splitter nye karbonpanseret sitt...

#104294  av cinco

tusen takk for bildene, den stylinga er et must når bilen er på plass og pengene er i orden =)

#104295  av mr.two

Erlend skrev:Den hvite der hadde vært aldeles NYDELIG hvis han bare hadde holdt panseret sitt hvitt! Så utrolig clean og deilig den hadde vært i rent hvitt, med sota ruter!
Utrolig hvor mye det kan ødelegge hvis noen bare vil vise det splitter nye karbonpanseret sitt...
JDM..er pop i Usa det vettu..Synes ikke det ser så dumt ut jeg...Kjipt å investere penger i bil og ha noe " alle andre har " Det er jo carbon panseret som gir bilen karakter..Men hver sin smak...

#104328  av Erlend

mr.two skrev:JDM..er pop i Usa det vettu..Synes ikke det ser så dumt ut jeg...Kjipt å investere penger i bil og ha noe " alle andre har " Det er jo carbon panseret som gir bilen karakter..Men hver sin smak...
Joda, skjønner at det er pop, og det ER skikkelig fint på noen biler - men ikke MR2. Det bryter med linjene i en ellers linevakker bil. Det hadde blitt litt bedre hvis han hadde lakkert lyktedekslene sorte også, men jeg holder fast på meningen min :) Er nok JDM med mørke felger på denne bilen synes jeg da.
Trenger ikke å flashe alt man har bare fordi man har investert penger i det heller! Er mye mer klasse holde ting diskret... Men som du sier - hver sin smak.

#109237  av Johnny_Bravo

huff den siden der ble jeg bare helt svimmel av. huff så rotete og typisk jalla amerikansk

#111458  av Ace

Hvordan felger er det på den røde der ? 8)