TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HÃ…NDBØKER MR2 AW-11 CHASSIS AND BODY

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #103977  av terpete

Da er en ny bok klar i pdf format. TOYOTA Repair manual for chassis and body. Boken tar for seg alt inklusive skifting av bremseklosser overhaling av kalipere etc. Boken er på 399 sider og ca 16mB. Det er veldig greit å kunne skrive ut de sidene du trenger, så slipper du å grise til hele boken.
Holder på med en total restaurering og er akkurat ferdig med alt på undersiden.Hjuloppheng foringer lager stag etc. Boken inneholder også moment på hver enkelt skru på hele bilen. Send meg en mail så mailer jeg den over. Boken har copyrights, men vi burde vel kunne finne en måte å legge den på, kun for registrerte medlemmer i forumet. Enda en bok er på gang for de som har T-Bar.

#103990  av CelicaTurbo

Tja, jeg har vurdert saken med kopirettigheter vs klubbens holdninger de siste dagene, forhørt meg hva noen andre medlemmer tror, og egentlig kommer frem til at siden disse bøkene er så godt som umulig å få tak i, forhandlere er ikke villige til å bestille eller å finne bøkene, eller de er gått ut av opplag så blir de gjort tilgjengelig for nedlastning intill videre, ihvertfall intill noen klager over dette. Man kan knapt si at vi tar fortjeneste fra Toyota ved å gjøre dette ihvertfall. Legg meg til på messenger (se på min profil) og send meg filen en gang du ser meg online, eventuellt send den på epost til kristian@ts-ogn.no men filen er kanskje litt stor for slikt. Da blir filen lagt ut sammen med resten som er tilgjengelig.
 #103994  av terpete

Er det ikke mulig å legge nedlastningsfiler en slik plass på nette slik at kun de som logger seg inn med brukernavn og passord kan få tilgang til disse manualene. Da er vi i hvert fall sikker på at det er brukere i forumet som benytter seg av disse manualene. Regner ikke med at noen i forumet har til hensikt å anmelde klubben.

#104058  av CelicaTurbo

Neida, men forumet er jo åpent for hvem som helst å registrere seg da, og det er jo faktisk Toyota-folk som er registrert her også ;) Men men, jeg vil lage en post med informasjon om hvor bøkene kan finnes og hva som er tilgjengelig og denne blir kun synlig for medlemmer, men jeg kan dessverre ikke ordne det slik at selve nedlastningen kun er tilgjengelig for medlemmer om noen skulle spre linken til andre deler av forumet eller andre forum på internet (ikke uten en del ekstrajobb ihvertfall).