TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota F1 2005 Sesongen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#103983  av jumbo

Til tross for labert med poeng for Toyota, synes jeg siste løp var av det mest spennende f1 jeg har sett på evigheter :D

#106481  av tojo

Dagens løp(Spania) var nok et godt løp for Toyota! 1st plassen er ikke langt unna. :D

#106566  av chris

Må si Toyota har lykkes bra i å entre Formel1 uten erfaring. Gøy å se når de kjemper om topp-plasseringene :D Også VELDIG gøy å se M.Schumi bryte :D :D

#106656  av Kebab gud

er faktisk bare 2 løp i år uten pall plass...
(og pga utestenningen er det fortsatt ingen poeng til BAR-Honda :P)

#106663  av Anders gullstein

De har ansatt en tysk ingeniør (husker ikke hva han heter) som tydeligvis gjør underverker. Sies at han har en årslønn på 40 mill!! Jarno Trulli er også en utmerket god sjåfør, det beviste han i Monte Carlo i fjor da han tok seieren i en Renault.

Flott å se at de gjør det bra ja. Må si jeg har en finger for Renault også. Formel 1 er tilbake til det det var på tidlig 90 tall og bakover. Imola Grand Prix var jo det råeste formel løpet på hvem vet hvor lenge!

Monte Carlo neste gang, det må jeg si jeg ser frem til :)

#106801  av kaimagne

chris skrev:Må si Toyota har lykkes bra i å entre Formel1 uten erfaring. Gøy å se når de kjemper om topp-plasseringene :D Også VELDIG gøy å se M.Schumi bryte :D :D
Neineinei, Chris... Den velkjente Janteloven som kobles inn nå eller?? Hvorfor kan ikke en mann få være suveren? Synes det er rått jeg at det går an å være så suveren, og ikke har jeg så mye stygt å si om Ferrari heller... Hadde bytta T-Sporten med omtrent hvilkensomhelst Ferrari...

:?

#106829  av lasserj

ferrari nekter og skrive under på en avtale som tilsier at teamene har lov til og teste bilene ett vist antall timer, ferrari tester dærme dobbelt så mye som alle de andre teamene.. kjipinger..

#106834  av chris

lasserj skrev:ferrari nekter og skrive under på en avtale som tilsier at teamene har lov til og teste bilene ett vist antall timer, ferrari tester dærme dobbelt så mye som alle de andre teamene.. kjipinger..
Jepp, det er en av grunnene til at jeg ikke er noe særlig fan av de.. liksom.. de andre lagene skal danse rundt deres pipe, og godtar de ikke det, ja da...

kaimagne: ingen jantelov nei, om en person er suveren i noe, så må jo han få lov til det. Men alle media etc har skrytt han M.Schumi så jævlig opp i skyene at det halve kunne vært nok. Og å se et F1 løp på NRK var håpløst i perioder.. de snakka KUN om han, og ingenting annet. Og hvis det ikke gikk fort nok (ikke var banerekorder etc), så MÅTTE det være noe feil med bilen :roll:

Liker F1 mye bedre nå.. mye mer spenning, og andre lag i toppen.. og Michael i garasjen :D

#107009  av spkstrp

synes også at f1 er mye mer morro nå, men michael trenger ikke være i garasjen da :D

#107113  av chris

spkstrp skrev:synes også at f1 er mye mer morro nå, men michael trenger ikke være i garasjen da :D
Nei, klart, det er jo bedre å ha han langt bak i feltet :D

#111015  av tojo

:cry: Huff for en dag! J.Trulli 8`th(jaja ikke så aller værst da) og R.Schumacher kjørte ut(ikke bra nei). :cry:

#111022  av Master

Ja det var ingen stor dag for Toyota... synes det var dårlig gjort av han som låste hjulene i første svingen som førte til at Trulli måtte pitte neste runde ... ødela jo en del