TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken front er dette?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#103278  av pkgrette

det er en engelsk font husker ikek hva den heter men den er stygg... se på denna i forsjell da
Vedlegg
239530_74_full.jpg
239530_74_full.jpg (19.12 kiB) Vist 1134 ganger

#103286  av alex007

pkgrette skrev:det er en engelsk font husker ikek hva den heter men den er stygg... se på denna i forsjell da
hehe for den der fulgte jo linjene til bilen :lol:

#103289  av Erlend

Tøff front, den øverste! Har aldri sett den før dessverre, og jeg har sett mye styling til mk1.

Den fronten pkgrette viser over her synes jeg ikke noe om altså...ser ut som man prøver desperat å få bilen til å bli rund i formene.

#103446  av ArildM

Den øverste er vel FXDesigns sin ja, la ved et bilde på hvoran den ser ut når den er "done right":
Bilde :D

http://www.mr2supercharger.com/FXkits.html

Om en skal ta en helt ut er vel "F-40" vingen på sin plass den også...Men dette blir jo en del av den evige diskusjonen om hvorvidt en Mr2 Mk1 bør styles eller ikke :)

Viens fronten (nr2) er vel "enda et forsøk" på å lage runde former på en bil som i utgangspunktet har en pen firkantet form :)

#103818  av Anders gullstein

Har bildet av en fin en her. Vet ikke hva slags front det er, men den er ganske pen ihvertfall.
Vedlegg
værsting spoiler.jpg
værsting spoiler.jpg (16.67 kiB) Vist 1025 ganger
MR2 med sota ruter.jpg
MR2 med sota ruter.jpg (20.66 kiB) Vist 1025 ganger

#103986  av Johnny_Bravo

ArildM skrev:Den øverste er vel FXDesigns sin ja, la ved et bilde på hvoran den ser ut når den er "done right":
Bilde :D

http://www.mr2supercharger.com/FXkits.html

Om en skal ta en helt ut er vel "F-40" vingen på sin plass den også...Men dette blir jo en del av den evige diskusjonen om hvorvidt en Mr2 Mk1 bør styles eller ikke :)

Viens fronten (nr2) er vel "enda et forsøk" på å lage runde former på en bil som i utgangspunktet har en pen firkantet form :)

Må si at dette her så virkelig bra ut. er en av de fineste jeg har sett til MK1

#104127  av pkgrette

den da? 8)

#104365  av ArildM

Smekk på en sånn en og så har du en skikkelig mr2:
Bilde

NOT :roll:

har kikket på det aller meste av styling til mr2n, og blir aldri helt enig med med selv hva som er pent eller ei. Og enda en ting er det jo hvordan det blir seende ut i real life...

Bilde

Tror dette er samme bilen som den jeg linket til over, og sett bakfra ser den engentlig ikke noe pen ut i det hele tatt... Så noe skal det jo være.