TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av MK2..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10352  av Burnout

apropos pen bil..
Vedlegg
277997_1_full.jpg
277997_1_full.jpg (54.8 kiB) Vist 2588 ganger
317700_4_full.jpg
317700_4_full.jpg (59.29 kiB) Vist 2588 ganger
317700_7_full.jpg
317700_7_full.jpg (37.19 kiB) Vist 2588 ganger

#10363  av CelicaTurbo

pene biler :) Men det går vel ann å lakkere carbon også vel? :)

#10365  av Burnout

joda men..noen liker vel å vise at det er kabon :wink:
Vedlegg
295391_41_full.jpg
295391_41_full.jpg (44.8 kiB) Vist 2575 ganger

#10383  av CelicaTurbo

akkurat: "se, jeg er stinn av gryn og betaler hva som helst for å spare 10kg vekt".. tror ikke de som kjøper carbon panser og beholder det ullakkert tenker på vekten på bilen, det er nok snarere kulhetsgraden i racing-filosifien eller noe sånt.. Jeg synes ikke det ser noe bedre ut enn en gammel skrota bil hvor noen har byttet dører med en annen bil fra skraphandleren slik at dørene har en annen farge enn resten :)

#10389  av chris

CelicaTurbo skrev:akkurat: "se, jeg er stinn av gryn og betaler hva som helst for å spare 10kg vekt".. tror ikke de som kjøper carbon panser og beholder det ullakkert tenker på vekten på bilen, det er nok snarere kulhetsgraden i racing-filosifien eller noe sånt.. Jeg synes ikke det ser noe bedre ut enn en gammel skrota bil hvor noen har byttet dører med en annen bil fra skraphandleren slik at dørene har en annen farge enn resten :)
Enig. Om man absolutt vil skryte av carbon panser, så er det bedre å si det, skryte muntlig altså, og evt åpne panseret :D
Er ikke pent når det blir forskjellige farger på den måten der.

#10399  av Erlend

Kan ikke si dette er så stygt da? :D Men en MR2 mk2 er noe annet, den er stilig, mens denne Truenoen er mer...firkantet? Hehe...

Bilde

#10400  av Burnout

Ronny sin zx har jo svart panser nå men det er ikke karbon..Syns ikke denne ser gale ut med det men..
Vedlegg
300zx.jpg
300zx.jpg (72.37 kiB) Vist 2544 ganger

#10407  av jan-erik

Ødelegge en fin Nissan 300ZX sånn :evil: . Med mindre den skal stille opp i Roadsport racing eller noe slikt så syns jeg dette nesten grenser til vandalisme av en fin sportsvogn. Greit å ha forskjellig smak men, syns denne var grell. En eller annen fortell meg at dette er gjort med Photoshop, så jeg får roet meg litt :-)

#10409  av Burnout

ehh nei den ser nok slik ut ja..Liker den jeg men syns den ser enda bedre ut i virkeligheten..

Den ble lakkert nå for ca en måned siden,legger ut bilde av slik den så ut når jeg satt på med den,i mars eller no.
Vedlegg
300zxstoort fra siden2.jpg
300zxstoort fra siden2.jpg (130.31 kiB) Vist 2532 ganger
300zx stort forfra.jpg
300zx stort forfra.jpg (123 kiB) Vist 2531 ganger
300zx stort bakfrasiden.jpg
300zx stort bakfrasiden.jpg (110.61 kiB) Vist 2531 ganger

#10412  av jan-erik

Hjelp!! Vet faktiskt ikke hva som var værst jeg! Hva med å bare få av dekoren?

#10414  av Burnout

slik var den i starten.
Vedlegg
300zxbakfra original.jpg
300zxbakfra original.jpg (135.44 kiB) Vist 2526 ganger
300zx original.jpg
300zx original.jpg (137.15 kiB) Vist 2526 ganger

#10416  av erling

jan-erik skrev:Ødelegge en fin Nissan 300ZX sånn :evil: . Med mindre den skal stille opp i Roadsport racing eller noe slikt så syns jeg dette nesten grenser til vandalisme av en fin sportsvogn. Greit å ha forskjellig smak men, syns denne var grell. En eller annen fortell meg at dette er gjort med Photoshop, så jeg får roet meg litt :-)
Hehe! Som jeg skulle sagt det selv. Den er fin på det siste bildet, før den ble rørt..

Ser ikke i mon villeste fantasi hva som skulle være poenget med å lakke panseret svart..? :shock::shock:
Hadde vel gjerne begynt med å handle felger før hellakkering og, med det er jo bare meg da.. :roll:

#10417  av Burnout

liker den med alle 3 lookene jeg,sa til han at felgene ikke sto i stil.Men tro meg det meste annet er gjort.Den har den Fiteste lyden jeg har hør,utenom film og slikt.Den har også det største filteret jeg har sett,og godt over 400hk.Og drar som FAEN.

#10420  av chris

Ikke for å støte noen, men den groteske grønnfargen var ekkel, så et svart panser forbedrer den vel sånn sett. men hvor mange av oss kjører rundt med noe så .. ekkelt.. ?
Og dekoren var overdrevent. Finnes tøff dekor, men overdriver man, ser det jævlig ut. Som i dette tilfellet, spør du meg. Mye penere helt svart og blank.

#10440  av CelicaTurbo

Fikk kjøre den bilen en gang før den fikk dekoren på jeg, må si det draget stiller i en annen klasse enn hva min bil klarer å produsere ja og det merkes at det er mye moment i en 3.0l selv før turboene lader :)

Men, såvidt jeg har sett har han forklart den grelle grønnfargen med at bilen får lettere oppmerksomhet da, og med en farge som vekker så mye oppsikt er det lettere å få sponsormidler for bilen.. er jo forsåvidt en grei unskyldning det :)