TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#103750  av realace

kaimagne skrev:Sikkert gjort det ja... :) Skulle gjerne testa den mot en EVO VIII som i følge Autofil og Tommy Rustad hadde samme rundetider...

Men en ting er potensialet i bilen, en annen ting er at det trengs gode sjåfører til å ta ut potensialet... ;) Det er ikke det at jeg ikke tør, heller det at jeg ikke kan. Men jeg skulle gjerne prøvd!!
Kan godt kjøre sammen med deg, bak deg jeg ;)

Forøvrig, Blir det så det drar en gjeng ifra Trondheim? og når? Kjekt med selskap på bensinstasjoner på veien oppover :) Om jeg ikke har Toyota så er det ihvertfall japse

Edit: Jeg fant en tråd ang. dette so no problem ;)

Mvh 8)

#103896  av TOYPARTS

243 påmeldte så langt :shock: :shock: :shock: dette bare må bli bra :twisted: :twisted:

#103906  av tojo

TOYPARTS skrev:243 påmeldte så langt :shock: :shock: :shock: dette bare må bli bra :twisted: :twisted:

:D JA dette blir bra! Til nå er 49 Toyota/Lexus`er påmeldt(30stk betalt) ... :D det vil si over 3/5del. RÅTT. :P
Sist redigert av tojo den 30 apr 2005 20:25, redigert 2 ganger totalt.

#103931  av Turbotrille

Hvordan er det med prøveskilt?

Orker ikke lese gjennom hele tråden for å finne det. :?

#103993  av ST205RR

Turbotrille skrev:Hvordan er det med prøveskilt?

Orker ikke lese gjennom hele tråden for å finne det. :?

http://www.sommertreff.no/v2/index.php? ... &Itemid=40

#104011  av Turbotrille

Da kan det jo kanskje være at det blir Supra allikevel da. :)

#104014  av kennethx

Turbotrille skrev:Da kan det jo kanskje være at det blir Supra allikevel da. :)
Det høres bra ut :D
 #104182  av et_casey

Ahh, endeli fådd betalt...

Ã… hotelle e i boks:)

Da va det bare å vente:) Glæde mæ nokka sinnsykt til å kjøre.

Æ må bare si at å kjøre langt med en supra e bare helt sinnsykt deili, blir ikke slitn uansett korsn man kjøre. Har endel kompisa som sir at supraen e bare helt over rå å kjøre. (bmw/audi gutta)

Det blir nån ifra østfinnmark som skal nedover:) E det nån andre fra finnmark hær ?

#104226  av ST205RR

Turbotrille skrev:Hvordan er det med prøveskilt?

sjekka det opp i dag med sommertreff og prøveskilt går bra :D

men biler med prøveskilt vil karnsje bli sjekket litt "extra" så ha kjøreseddel osv i orden !!

gjelder også lekasjer, dekk og bremser....(bremseveske blir også sjekket) dette gjelder ALLE !!!!

er jo litt surt for di som har kjørt langt for å komme til ACR og så slipper di ikke utpå bana pga tekniske ting :roll:

minner om at det bare er 3 dager igjen til påmeldings/betalingsfristen for banekjøring og hotell rommene ts-ogn har resservert går ut :shock: :shock: (1 mai)

etter det må dere betale 500 kr i porten for banekjøring
hotell må ikke betales før man sjekker ut 12 juni men det er jo greit å resservere rom nå før hotellet blir fylt opp

#104303  av Kjelliken

:D Meldte på Snurre for to dager siden men er ikke kommet inn på listen og jeg skulle ha betalt før 1 Mai men har da ingen nummer og referere til tror dere det går bra og betale uanset??? :?

#104320  av chris

Detta blir et bra treff :D Blir en fet ts-ogn kolonne fra Trondheim virker det som ;) :D

#104381  av kennethx

Kjelliken skrev::D Meldte på Snurre for to dager siden men er ikke kommet inn på listen og jeg skulle ha betalt før 1 Mai men har da ingen nummer og referere til tror dere det går bra og betale uanset??? :?
Det er nevnt tidligere i tråden at dersom du merker med navn, bil og reg.nr så er det tilstrekelig dersom du ikek har mottatt påmeldingsnr ennå
 #104562  av @lpher

et_casey skrev: Ahh, endeli fådd betalt...
Ditto
et_casey skrev: Ã… hotelle e i boks:)
Check :D
et_casey skrev: Da va det bare å vente:) Glæde mæ nokka sinnsykt til å kjøre.
Check :D
et_casey skrev: Æ må bare si at å kjøre langt med en supra e bare helt sinnsykt deili, blir ikke slitn uansett korsn man kjøre.
Helt enig...uansett hvilken bil jeg kommer til å bytte ut supra med en eller annen gangnen i fremtida...er dømt til å bli en stor nedtur på langkjøring også :D Lånte fatterns '05 Avensis her om dagen....går jo ikke ann å strekke ut bena engang jo?!! :D

#104670  av tojo

OBS OBS ! Bare 1 dag igjen til Hotell avtalen utløper(de resterende reserverte rommene blir kanselert,å da blir det andre priser! OBS OBS

OBS ! Banekjøring, forskudd før 1. mai (garantert plass)! OBS[/b

Til nå er 51 Toyota/Lexus`er påmeldt :D

Dette blir coolt! 8)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 23