cameleon skrev:Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere drar til toyota i utgangspunketet jeg. For det første så er de svindyre. Koster vel nermere 900,- i timen hos de nå såvidt jeg vet. For det andre så består mye av staben deres av VELDIG ferske lærlinger, som ikke er helt 100% sikker på hva de driver med. På min forrige mr2 var det lærlinger som jobbet med å finne ut en feil. Før jeg gikk inn på verkstedet så sa jeg klart og tydelig at det var coilen som hadde tatt natta. Fikk etterpå papir som forklarte 15 timers feilsøking og at feilen var coilen....Dette forlangte de da bortimot 8k for... Jeg betalte jo selfølgelig ikke det etter mye mas og kjas.
En annen ting er også de som står i skranken. Om du skal bestille 92+ frontleppe så eksisterer ikke den underleppa bare så dere vet det. I følge toyota så er det styling og har aldri eksistert orginalt på Mr2.
Nei! Skaff dere et anonymt verksted der prisene er billigere og der dere evt kjenner folka såppas godt at dere vet hva de kan og ikke kan.
Bare for å gi et lite eksempel på slutten. OM toyota skal skifte bremseklosser til deg, så vil det koste deg drøye 3000... Dette er forbeholdt at de vil bruke ca 1 time (45 min) PR CALIPPER som de regner med! Jeg er ikke noen mester, men jeg bruker ca tilsvarende tid med helt rævva utstyr på TO calippere. Et verksted i nærheten av meg, hvor de blant annet er spesialister på å borre og trimme opp motorer, skulle ha 500,- for alle fire calipperne. Bare som en ettertanke 
off topic, vet du hva dem tar for å trimme litt 4age?

borre opp
86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS,
www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser