I dag toppet min misnøye til Hellbil seg!
Skal til og skifte sync ringer på girkassen min, så jeg bestillte da nye sync ringer til bilen min hos Hell bil.
Når jeg ringte for og bestille sa mannen på delelageret at han hadde flere alternativer til min bil,(på grunn av modelskifte) men han var temmelig sikker på at han hadde bestillt rette deler.
Men det viste seg når jeg startet overhalingen at det var feil deler, jeg ringte da til Hellbil for og bestille nye deler.
Da forsto de ikke at det kunne være feil, det vi trodde kunne være feil, var at når jeg bestillte første gang sa jeg ramme nummeret til min egen bil, mens girkassen jeg skulle overhale er fra en annen bil.(cs90mod)
Så jeg måtte finne rammenr. til den bilen girkassen hadde vært i.
Jeg skaffet da dette og ringte på ny, men Hellbil fikk opp samme alternativene da også.
Da foreslo mannen på delelageret at jeg kunne komme og se på skjermen hans selv, for jeg viste jo hvordan den så ut innvendig, og slik ble det.
Da jeg skulle hente delene i dag tok jeg med de delene jeg fikk feil første gang for og bytte dem i de nye,
men nei da, da kunne ikke Hellbil ta imot de gammle delene fordi at:
1. Det var gått over 8 dager.
2. Disse delene solgte ikke Hellbil noe av, så vis de skulle ta de tilbake kunne de like gjærne kaste dem med en gang.
Så jeg måtte da bare betale for begge bestillingene, selv om den første var bestillt feil av Hellbil, det eneste han kunne gjøre var og gi meg en rabatt på den siste bestillingen med hele 200kr.
Det er jo ikke verdens undergang om jeg ikke for tilbake de 2500kr de gale delene kostet meg, men dette er en prinsipp sak.
Vet jo ikke om man

eller

.