TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bilen blir mest sannsynlig solgt til helgen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#105044  av GT_rider

SElger du supraen???

Hva med en soarer? Syns de er litt tøff jeg, og ikke så vanlig som supraen etterhvert nå har blitt her tillands.
Har faktisk til gode å se en soarer på norske veier i det heletatt.

#105049  av CelicaTurbo

tenkte på å forslå Soarer jeg også, men slikt får man gjerne ikke skilt på på en enkel måte ihvertfall, men det er vel ikke så viktig på en slik bil.

#105050  av TOYPARTS

GT_rider skrev:SElger du supraen???

Hva med en soarer? Syns de er litt tøff jeg, og ikke så vanlig som supraen etterhvert nå har blitt her tillands.
Soarer skal jeg IKKE ha, men reiser til USA i slutten av måneden, så det er jo ikke umulig at jeg kjøper en bil der om den skulle bli solgt, han som vil ha den bor forøvrig i Bodø, har også et stk uvanlig bil på hånden i Sverige.

#105142  av sleeper

mulig jeg banner i kirka her men hva med en Saleen mustang da? (siden du skal til usa tenkte jeg...

#105161  av TOYPARTS

sleeper skrev:mulig jeg banner i kirka her men hva med en Saleen mustang da? (siden du skal til usa tenkte jeg...
Da har du desverre bannet MYE i kirken, men bilen er jo litt kul da (når andre har den)

#105169  av sleeper

TOYPARTS skrev:
sleeper skrev:mulig jeg banner i kirka her men hva med en Saleen mustang da? (siden du skal til usa tenkte jeg...
Da har du desverre bannet MYE i kirken, men bilen er jo litt kul da (når andre har den)
:D :D

#105171  av Ã¸xseth

hva med en st 2000 celica 1977 mod?

#105173  av Ã¸xseth

hva med en st 2000 celica 1977 mod?

#105176  av GT_rider

TOYPARTS skrev:
GT_rider skrev:SElger du supraen???

Soarer skal jeg IKKE ha, men reiser til USA i slutten av måneden, så det er jo ikke umulig at jeg kjøper en bil der om den skulle bli solgt, han som vil ha den bor forøvrig i Bodø, har også et stk uvanlig bil på hånden i Sverige.
Hva er galt med en soarer?? Utenom litt spes utseende

#105203  av Mr2 Mk2

*** :cry: :cry: BUUUUUUU :cry: :cry: ***

Vil ha en prøvetur først :cry:

-Edit det ordnet seg med lappen ja,snakket med Kjetil på mandag han hadde ringt deg da han så en annen Supra Mk4 som han trodde var deg,var da sikker på at du var den eneste med HVIT MK4 SUPRA i Norge?? :?

#105243  av TOYPARTS

Jostein skrev:*** :cry: :cry: BUUUUUUU :cry: :cry: ***

-Edit det ordnet seg med lappen ja,snakket med Kjetil på mandag han hadde ringt deg da han så en annen Supra Mk4 som han trodde var deg,var da sikker på at du var den eneste med HVIT MK4 SUPRA i Norge?? :?
Jepp vi også så den "supraen" tror kjetil drakk litt mye den kvelden, for det var en hvit integra med høy vinge :wink: :wink:

#105255  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev:
Jostein skrev:*** :cry: :cry: BUUUUUUU :cry: :cry: ***

Jepp vi også så den "supraen" tror kjetil drakk litt mye den kvelden, for det var en hvit integra med høy vinge :wink: :wink:
Hehe,oioioi dette skal han få høre!!! :lol: Kommer til å mobbe han LEEENGE for den der gitt,nå fikk jeg en grunn til å gå på jobb imorra.Tror jaggu jeg skal være tidlig ute,sette meg i godstolen hans med kaff`en i hånden og med ett milebredt glis på lur :lol:
*PRICELESS*

#105272  av 2000celica

Jeg banner både titt og ofte jeg :wink: Hvorfor ikke en 350Z ?
Enormt mange å velge i .... 8)