TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• instruksjonsbok 91mod mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #90017  av perchr

noen som vet om no online instruksjonsbok for nedlastning? altså den boka som du har i bila som viser info om div knapper osv? kunne tenkt meg å hatt den, så er det noen som vet om noe så slipper jeg å betale for den...
har søkt litt rundt på forumet her, og ellers på internett også men fant ikke noe.. anyone? :?

#104977  av GT_rider

Eller gå inn på den delen av ts-ogn som heter nyttig for medlemmer, og laste ned verkstedsmanualer derfra.
KJekt å være medlem i en slik klubb, når man får slike tilbud :D

#105023  av CelicaTurbo

nå er det jo brukermanualen/instruksjonsboken han er ute etter, ikke verkstedshåndboken. Men men, jeg kan ikke huske å ha sett noen kopier av disse bøkene tilgjengelig, men det skulle gjerne vært det for så langt jeg har fått vite er det ingen som har klart å få en kopi av disse fra Toyota for enten gidder de ikke å lete i systemet sitt, eller så mener de at bøkene er gått ut av opplag (samme får folk som prøver å kjøpe verkstedsmanualene beskjed om)..

#105051  av GT_rider

Ahh..en liten lesefeil hos meg det der :oops:
Menne..det er stor forskjell på hvilken forhandler man snakker med. Ringte til delelager på voss, da jeg hadde en ringerunde etter priser på noen deler for en stund siden, og de var så hjelpsomme, at det ikke var til å tro.. Ramsa opp hvilken måned bilne var produsert, og det ene med det andre, så jeg vurderer å ringe oppigjen, og høre om de har mulighet til sende meg historikken påbilen.
Så altså, poenget mitt var da at han kanskje kan prøve å ringe til de.
Jæger var ett kapittel for seg :roll: Bare så det er sagt.