TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da har jeg startet bilstereo prosjekt jeg ogsÃ¥ :D

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #104837  av sindrejl

Kjøpte meg decade og en helv/#&etes stor forsterker.. lurte en god stund hvordan jeg skulle få plass :P Jada, bare kall meg sprø og gal som gjør dette, men det spiller iallefall UFATTELIG høyt!!! :twisted: :twisted:

mangler bare subbene som kommer snart så blir det nok db drag på meg å.. i en mr2 mk1 :twisted:
Vedlegg
Da må jo såklart høyttaler-ringer lages, er ikke akkurat så dype disse bildørene..
Da må jo såklart høyttaler-ringer lages, er ikke akkurat så dype disse bildørene..
IMG_3223.jpg (72.03 kiB) Vist 1425 ganger
Og dem skal drives av denne ;)
Og dem skal drives av denne ;)
IMG_3213.jpg (73.25 kiB) Vist 1430 ganger
Ved hjelp av denne karen :D
Ved hjelp av denne karen :D
IMG_3215.jpg (75.82 kiB) Vist 1429 ganger
Og dem skal inn her!
Og dem skal inn her!
IMG_3214.jpg (61 kiB) Vist 1420 ganger
Disse skal inn:
Disse skal inn:
IMG_3216.jpg (55.75 kiB) Vist 1418 ganger

#104838  av sindrejl

mer
Vedlegg
Need I say more? :-S
Need I say more? :-S
IMG_3224.jpg (48.56 kiB) Vist 1424 ganger
Og til slutt et "harry-bilde". Toyota Mr2 Mk1 Supra?
Og til slutt et "harry-bilde". Toyota Mr2 Mk1 Supra?
IMG_3232.jpg (83.06 kiB) Vist 1432 ganger
Men dægern som dette spiller!! :P Skal trekke dem imårra.
Men dægern som dette spiller!! :P Skal trekke dem imårra.
IMG_3228.jpg (101.07 kiB) Vist 1429 ganger
Stikker "litt" ut
Stikker "litt" ut
IMG_3226.jpg (78.91 kiB) Vist 1423 ganger
Og dem er på plass! Vakkert? NOT..
Og dem er på plass! Vakkert? NOT..
IMG_3225.jpg (80.58 kiB) Vist 1433 ganger

#104880  av chris

Hehe. Det spilte ganske høyt ja.. og enda er de ikke innspilt ;)

Noen som la merke til den nydelige grønne mr2'en i bakgrunnen på et par bilder eller? :mrgreen:

#104895  av angrykid

chris skrev:Hehe. Det spilte ganske høyt ja.. og enda er de ikke innspilt ;)

Noen som la merke til den nydelige grønne mr2'en i bakgrunnen på et par bilder eller? :mrgreen:
Som vanlig sto vel eieren med hendene i lomma, eller med ett øye bak kameraet mens eieren av mk1'ern holdt hendene godt neddi lommene sine, mens karl jobbet med å tilpasse anlegget? :D

#104899  av chris

angrykid skrev:

Som vanlig sto vel eieren med hendene i lomma, eller med ett øye bak kameraet mens eieren av mk1'ern holdt hendene godt neddi lommene sine, mens karl jobbet med å tilpasse anlegget? :D
Vakke jeg som tok bilder. Jeg og faren til karl styra fælt med å prøve å bytte opphengskuler foran på min.. :)

#104905  av sindrejl

angrykid skrev:

nesten :P

#104955  av cameleon

chris skrev:Noen som la merke til den nydelige grønne mr2'en i bakgrunnen på et par bilder eller? :mrgreen:
Grønn?? Nå tror jeg beskapinadø at du må sjekke synet ditt gutt :mrgreen: Det der er blååååååååå :P

#105009  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:Noen som la merke til den nydelige grønne mr2'en i bakgrunnen på et par bilder eller? :mrgreen:
Grønn?? Nå tror jeg beskapinadø at du må sjekke synet ditt gutt :mrgreen: Det der er blååååååååå :P
Blå.. grønn.. turkis.. NOE er det i hvert fall :P

#105229  av FireFox

cameleon skrev:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: er jo en blanding da :p

Grattis med "ny lyd" i bilen da :)

#105556  av KK-ma70

chris skrev:
angrykid skrev:

Vakke jeg som tok bilder. Jeg og faren til karl styra fælt med å prøve å bytte opphengskuler foran på min.. :)
Og de satt noe inn i helv..... Dagen etter kom en kompis av pappa og dro til opphengskula 3ganger, og da løsnet den.... Steike... Kulen p den andra siden fikk litt verre behandling :twisted: Men det vet ikke Chris, så ikke si noe :oops: :D Alt var byttet og skrudd sammen igjen når Chris kom til "åstedet" :D

#105558  av KK-ma70

Må forresten ikke se så nøye på de utforingene til Sindre. Gikk litt for fort, ser ut som om en bæver har gått løs på de :D

#110858  av @lpher

KK-ma70 skrev:Må forresten ikke se så nøye på de utforingene til Sindre. Gikk litt for fort, ser ut som om en bæver har gått løs på de :D
Hmm..plages med bævere dere også ja? :D