TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Banekjøring 3 mai (rudskogen)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#105371  av GT4 CS

Fjernet fuel cut, og kobblet om til frilading nå kai magne. Men husk at jeg kjørte på 1,16 med 4 graders tenning ;) "sku vært 10"
Merket ikke store forskjellen idag,men hadde ikke den nøkkinga lenger og bilen drar litt jevnere, og dumpen min blør ved halvgass,utrolig irriterende og ikke så sundt for bilen heller. Hvor mye veier bilen din igjen?
Tro meg da jeg sier at jeg kommer sterkere tilbake, og alt du vil se er flammene som skyter ut av eksosen min og griller lakken på panseret ditt hehe. Tok ikke sjansen på og dra på skikkelig idag pga en skrall økonomi for tiden. Men vi får ta en kamp neste gang det er kjøring, så får vi bevist hvem som kjører kjappeste rundetid med full sattsing :D
Sliter litt med understyring på carlosen, så savner litt grovere stabstag bak og nye dempere rundt om hehe. Satt på en del runder med 2fastgt4 idag, den gutten har kjørt på bane før han. Glisa fra start til stopp :)
Hadde man bare hatt den effekten i sin egen bil så skulle jeg kjørt sirkler rundt alle samma :lol:

#105490  av 2fastgt4

aldri hatt det så gøy på ett treff :D .hadde jeg bare hatt alle de godis delene jeg har bestilt så skulle det ha godt fortere.
sliter en del med understyring. :oops: men kjørte fra det meste og litt til så det er moro nokk :twisted:
og det er vel hovedsaken.at bilen fikk palleplass bak på en falken bil ved tomter i hobøl på vei hjem er ................... :oops: :roll:

#105492  av soarer

lasse skrev:Et par bilder...
Du hakke bilde av meg også da??? Eller er du missunnelig fordi jeg har så kul bil?? :lol: He he he. Kult å kjøre på bane da. Har fremdeles ørevoks i munnvikene etter all glisinga.

#105494  av lasse

Litt av sjarmen med banekjøring det da :D
Har kokt bremsevæske etter gårsdagen selv, er ikke moro hvis ingenting blir øderlagt...

#105495  av lasse

Skal se hva jeg får hosta opp...
Vanskelig å få bra bilder når du ligger i hundre-og-hælvete vettu :lol:

#105500  av lasse

Litt fler bilder...
Soarer: du må knerte de gule bollene i tåkelysa dine, myyye fetere med hvitt lys...
Vedlegg
CIMG1168.JPG
CIMG1168.JPG (216.7 kiB) Vist 3460 ganger
CIMG1229.JPG
CIMG1229.JPG (242.42 kiB) Vist 3452 ganger
CIMG1230.JPG
CIMG1230.JPG (269.23 kiB) Vist 3454 ganger
CIMG1246.JPG
CIMG1246.JPG (265.31 kiB) Vist 3456 ganger
CIMG1264.JPG
CIMG1264.JPG (207.67 kiB) Vist 3454 ganger

#105502  av GT_rider

Noen her inne som har den st205`n som er avbilda?
Gjør ikke narr av gule tåkelys vettu :D
Vedlegg
DSCN1491.JPG
DSCN1491.JPG (486.58 kiB) Vist 3459 ganger

#105503  av soarer

lasse skrev:Litt fler bilder...
Soarer: du må knerte de gule bollene i tåkelysa dine, myyye fetere med hvitt lys...
Helt enig, men jeg er redd, skikkelig redd, for biltilsynet på romerike. Skjelver i buksene hver gang jeg kjører forbi, fordi jeg ikke har papirer på felgene.. Hmmmmm :? Om jeg skifter farge på de lysa der så blir jeg vel bura inn.... :shock: Men hvis det er bare å knuse bollene inni, så tror jeg at jeg gjør det alikevel, kanskje, he he ...

#105506  av lasse

Bare å kline til det altså, ikke spesielt vakkert med gult lys spør du meg...
Papirer på felger ja, skulle vel hatt det jeg også, men men, går nok greit det også vel...

#105522  av Fredrik

Var der jeg å.. Mulig dere la merke til en Avis bil som dura litt rundt :P

Fikk prata litt med Arne og sett litt av prosjektet hans.. Det var morro..
Fikk også noen glimt av dere andre...
Neemi: Nyyydelig farge du har på bilen! Tok ett par bilder av den ;)

#105555  av Neemi

Fredrik skrev:Var der jeg å.. Mulig dere la merke til en Avis bil som dura litt rundt :P

Fikk prata litt med Arne og sett litt av prosjektet hans.. Det var morro..
Fikk også noen glimt av dere andre...
Neemi: Nyyydelig farge du har på bilen! Tok ett par bilder av den ;)

Tuuuusen takk :)
Takk til alle andre som er så positive og.
Glad jeg endte med den fargen jeg, er ikke fritt for at det er litt morro at andre liker den og ;)

#105605  av Arne rebel

Da var årets første banetreff over, og jeg sitter med følelsen av tilfredstillelse :lol: Dette var den første banekjøringa jeg sliter bakhjulene mere enn framhjulene. Artig å prate med andre likesinnede, selv om jeg brukte meste av tiden jeg var inne i depoet til å fylle vann og lufte bilen som kokte titt og ofte. Var forresten ute en tur i sandkassen, men det mistenker jeg flere også var :lol: Fargen til Neemi sin bil var fin, men det jeg la merke til var at alle skjøter og mellomrom mellom lykter, skjermer, panser etc var utrolig nøye utført. Det er vanskelig å få fint.... Tror ikke jeg fikk hilst på deg lasse...men når en har så mange nye ansikter å forholde seg til går det litt i surr :oops:

#105773  av Speeder

Kay Magne og kennet Moen i full sving, heftig bilde!

Bilde

#105784  av sleeper

GT4 CS skrev:Fjernet fuel cut, og kobblet om til frilading nå kai magne. Men husk at jeg kjørte på 1,16 med 4 graders tenning ;) "sku vært 10"
Merket ikke store forskjellen idag,men hadde ikke den nøkkinga lenger og bilen drar litt jevnere, og dumpen min blør ved halvgass,utrolig irriterende og ikke så sundt for bilen heller. Hvor mye veier bilen din igjen?
Tro meg da jeg sier at jeg kommer sterkere tilbake, og alt du vil se er flammene som skyter ut av eksosen min og griller lakken på panseret ditt hehe. Tok ikke sjansen på og dra på skikkelig idag pga en skrall økonomi for tiden. Men vi får ta en kamp neste gang det er kjøring, så får vi bevist hvem som kjører kjappeste rundetid med full sattsing :D
Sliter litt med understyring på carlosen, så savner litt grovere stabstag bak og nye dempere rundt om hehe. Satt på en del runder med 2fastgt4 idag, den gutten har kjørt på bane før han. Glisa fra start til stopp :)
Hadde man bare hatt den effekten i sin egen bil så skulle jeg kjørt sirkler rundt alle samma :lol:
hvis jeg har forstått teorien riktig så vil et gråvere stag bak bare gi deg bedre grep bak og dermed enda mere understyring! så hvis du sliter med understyring så ville jeg oppgradert staget foran istedenfor!!

#105785  av sleeper

GT4 CS skrev:Fjernet fuel cut, og kobblet om til frilading nå kai magne. Men husk at jeg kjørte på 1,16 med 4 graders tenning ;) "sku vært 10"
hvis jeg har forstått teorien riktig så vil et gråvere stag bak bare gi deg bedre grep bak og dermed enda mere understyring! så hvis du sliter med understyring så ville jeg oppgradert staget foran istedenfor!!