Maverick skrev:Bare 1000 for å bli veteran? hva er jeg da?mr_2 skrev:men en annen ting...Hvor mange innlegg må jeg ha for å stige i gradene her?Uhmmm.. 250 for å bli å stamgjest ihvertfall
1000 for veteran??
chris skrev:Snart pensjonistMaverick skrev:Bare 1000 for å bli veteran? hva er jeg da?mr_2 skrev:men en annen ting...Hvor mange innlegg må jeg ha for å stige i gradene her?Uhmmm.. 250 for å bli å stamgjest ihvertfall
1000 for veteran??
hmm.. side 50 i denne tråden nå gitt. Ny rek?
KK-ma70 skrev:Watch itchris skrev:Snart pensjonistMaverick skrev: Uhmmm.. 250 for å bli å stamgjest ihvertfallBare 1000 for å bli veteran? hva er jeg da?
1000 for veteran??
chris skrev:Bring it on.. vet hvor du bor om en måneds tid alikvell...KK-ma70 skrev:Watch itchris skrev: Bare 1000 for å bli veteran? hva er jeg da?Snart pensjonist
KK-ma70 skrev:Jeg bringer it on jeg.. og i like måte du
Bring it on.. vet hvor du bor om en måneds tid alikvell...
chris skrev:Gammal og utslitt, med altfor lite å gjøra på fritidaMaverick skrev:Bare 1000 for å bli veteran? hva er jeg da?mr_2 skrev:men en annen ting...Hvor mange innlegg må jeg ha for å stige i gradene her?Uhmmm.. 250 for å bli å stamgjest ihvertfall
1000 for veteran??![]()
mr_2 skrev:Jeg har droppa orginalen for kjøttdeig og løk.Med litt ekstra ost oppå,er den absolutt bænkersdollys bankers e den beste pizzaen uten tvil... med litt dollykrydder og cola....