TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er den verdt??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#10718  av chris

Bare av ren nysgjerrighet.. de bildene, er de tatt med sånn webcam go (bærbart webcam) eller noe lignende? Da blir det ofte bom med bilde i forhold til hvor man tror man sikter kameraet. Ellers så jo den kurant ut den bilen der.

#10721  av Burnout

njah var et lite digitalt som fattern hadde kjøpt for 189kr idag!hehe..dette var de første bilden trodde ikke det virket siden det veier kun 20g cirka helt sykt,like lite som en stikkeske..Skal få noen skikkelige på lørdag når jeg skal på jobb igjen...hehe en original bakfelg..
Vedlegg
Photo004.jpg
Photo004.jpg (11.7 kiB) Vist 4855 ganger

#10724  av Erlend

Synes den var pen jeg, felgene passet godt, tror 5-eika er veien å gå for mk1 som sagt tidligere. Men tåkelysene kunne vel vært litt mindre? :)

#10726  av Burnout

hehe røska av dem gamle og tror de som sitter på nå er Biltema :roll: ..Ja felga er helt ok,liker de godt jeg.Skal komme flere bilder forhåpentligvis gode...

#10727  av Erlend

Flott, gleder meg :) Første MR2en jeg så var en mk1, og har fortsatt et lite crush på den...selv om jeg skal ha mk2...kanskje begge deler en gang jeg blir rik? :D Blir et bra prosjekt for deg å bytte lyktene da, en gang... :D

#10794  av Burnout

ok nå stikk jeg på jobb,skal få tatt noen bilder av bilen da,,,

#10802  av Burnout

da var bildene oppe tok noen isted men de forsvant FAEN..Jaja beklager den elendige kvaliteten....
Vedlegg
mr2006.jpg
mr2006.jpg (32.57 kiB) Vist 4824 ganger
mr2004.jpg
mr2004.jpg (30.16 kiB) Vist 4824 ganger
mr2001.jpg
mr2001.jpg (34.37 kiB) Vist 4824 ganger

#10803  av Burnout

felgene..
Vedlegg
mr2007.jpg
mr2007.jpg (23.14 kiB) Vist 4823 ganger

#11243  av Mr2 Mk2

ville bare meddele at nå ser det kanksje litt lysere ut for meg angående kjøp av min bror sin mk1.Snakket med han for en time siden på tlf(han er i nordsjøen.)Nevnte for han at han hadde parkert smart rett under en takrenne.Så alt vannet renner med en fallhøyde 2-3 meter rett ned på motoren,han sa bare at han håpte den gamle skraphauen ble ødelagt.Skraphaug sier jeg,så sier han bare ja det e det det er bare boss!
Det er den morsomste bilen i verden men,faen for et skrap den e no.Så sier eg fint då kjøper eg an om et halvt år,så bare lo han og sa at då hadde han den ikke lenger.
Men dette MÅ jeg ordne faen asså!skal ha den jævla bilen uansett asså.

#11268  av CelicaTurbo

hehe, lykke til, om fyren virkelig synes det er en skraphaug så er det gjerne mulig å få den billig også, og bilen fortjener vel en eier som viser litt mer glede over bilen kanskje? :)

#11278  av Amund

måtte gi 40 lapper for min i fjord sommer, men den er en del nyere, og var da bare gått 140-000. får 20-25 lapper for den dersom han treffer på riktig person. men de er ikke en enkel bil og omsette!

først, få tak i frontleppa fra en -88! vekk med de stygge skjørta, og få på orginale skvettlapper. ellers ser bilen grei ut den.. dersom det da ikke er noe rust på den da..

absolutt ikke noen nybegynnerbil for en "verdensmester" i vert fall! gjør du en feil i denne bilen, blir det fort den siste... :roll:

#11279  av Mr2 Mk2

Tror faktisk ikke han får så mye for den jaja det ser vi.Hehe rust er det nokk av helt fremme på leppa og endel på sidedekslene ellers er den grei.Tok bilder der det var mest rust men de ble så dårlig.
Vedlegg
Photo003.jpg
Photo003.jpg (26.82 kiB) Vist 4791 ganger

#11301  av CelicaTurbo

dæven ja, så ikke pent ut det der.. trenger øyeblikkelig oppmerksomhet den rusten der om det ikke skal bli et sant helvete, enkleste er kanskje å finne en skrotet MR2 men penere front..

#11307  av Mr2 Mk2

[quote="CelicaTurbo"]om det ikke skal bli et sant quote]

Hehe det er et sant helvete,må få tatt noen skikkelige bilder..

#11328  av Erlend

Har du først fått sånn rust er det ingen vei tilbake, det kan jeg skrive under på :) Få det skjært bort, røsk av hele panelet, og sveis på nytt panel fra skraphandel. Rusta dreper japsebiler om den får tak...