TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Damoncutt og hvite blinkers

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#106900  av chris

sindrejl skrev:
Master skrev:Mener du de i profilen min?

<-- her ca? :)

De lages av revision6 og fins på http://www.revision6.com

Du finner flere bilder der..
men er de godkjennte?
who cares.. diamond cut blinklysene er vel ikke godkjente heller tror jeg :P

#106902  av chris

Neemi skrev: Eller ikke, for dette er akkurat det jeg gjorde. Hadde jeg ikke satt den på med den tuppen så hadde de aldri i verden festet seg.
De festet seg, men den ene datt altså av likevel.
såpass? jeg mista ene refleksen jeg også.. men når jeg fikk tak i ny bytta jeg "tuppene".. og nå sitter det så hardt at hvis jeg skal få de løs igjen noengang må jeg jekke opp bilen og dytte hånda opp i mellom all plastikken og dytte ut lyktene bakfra :)

Hvilken side mangler du refleks?

#106940  av Neemi

Venstre side, har ikke en til overs kanskje???
Hadde vært greit å slippe å kjøpe helt nytt sett.

#107054  av Master

Jeg skal hvertfall prøve å feste mine godt :) har trua på disse "tuppene"

#107108  av chris

Neemi skrev:Venstre side, har ikke en til overs kanskje???
Hadde vært greit å slippe å kjøpe helt nytt sett.
æææsj. Det var da som ... :?

Er nok venstre side som flagra av til meg også :? .. så da sitter vi begge med hver sin ekstra høyre refleks. Skal dobbeltsjekke når jeg kommer hjem, så jeg ikke husker feil nå. Hvis det viser seg at jeg roter, og at jeg har en venstre til overs, så skal du såklart få den :)

#107109  av chris

Master skrev:Jeg skal hvertfall prøve å feste mine godt :) har trua på disse "tuppene"
Det hjelper å jekke opp bilen.. og så dytte ei hånd opp mellom all plastikken bak fangeren, og holde igjen fra innsiden når du presser lykta på plass. Enklere å få det til å sitte skikkelig da.

#107116  av Neemi

chris skrev: æææsj. Det var da som ... :?

Er nok venstre side som flagra av til meg også :? .. så da sitter vi begge med hver sin ekstra høyre refleks. Skal dobbeltsjekke når jeg kommer hjem, så jeg ikke husker feil nå. Hvis det viser seg at jeg roter, og at jeg har en venstre til overs, så skal du såklart få den :)
*krysse fingre for at chris er et surrehue*

:lol: :lol: :lol:

#107271  av chris

Neemi skrev:

Jeg ER et surrehue!! hehehe! :mrgreen:

Jeg har en stk venstre refleks liggende her. Den har en liten skade, en liten del av glasset knakk da jeg skulle prøve å presse den på plass. Men bedre enn ingenting? Biten er limt på igjen, så det ser ikke helt jævlig ut liksom :)

#107282  av Neemi

chris skrev:
Neemi skrev:

Jeg ER et surrehue!! hehehe! :mrgreen:

Jeg har en stk venstre refleks liggende her. Den har en liten skade, en liten del av glasset knakk da jeg skulle prøve å presse den på plass. Men bedre enn ingenting? Biten er limt på igjen, så det ser ikke helt jævlig ut liksom :)
Weeeee :D
Du har pm ;)

#107290  av kaimagne

En stk glad jente på Alnabru i dag eller? :)

#107303  av chris

kaimagne skrev:En stk glad jente på Alnabru i dag eller? :)
Virker nesten sånn ja ;)

#107323  av Neemi

Jahahaha :D

Nå blir bilen i orden, og alt er såre vel.
Kan ikke annet enn å smile da.

#110157  av Master

litt gammel post, men tenkte å dele en liten modifikasjon jeg har gjort med mine diamondlykter.

Siden bilen min skal på godkjenning på biltilsynet mht import fra USA og krav til parklys er at det er hvitt (hvertfall ikke oransje) så har jeg bestillt meg 10 stk LED (og 10 motstander) fra http://www.loddebolt.com . Det hele ble på ca 100 kr. Firmaet hodler til i Trondheim.

Det jeg gjorde var å montere en av disse LED'ene (som er på ca 5mm i diamenter) i en av de dreneringshullene du finner på lyktene. (måtte borre de hullene litt opp for å få pærene helt inn. Så nå har jeg separat park (hyperhvitt LED) og den originale oransje 21/5 pæra til blinklys, bare at nå får den ikke parklysstrøm.

Har dessverre ingen bilder da kameraet er sendt med et flyttelass, men det var meget enkelt og ble veldig bra.

#110384  av Ivar

Når trådens overskrift har en slik skrivefeil synes jeg det er dumt når folk hyler og skriker om at folk skal søke etter ting her på forumet.

"Diamond cut", evt. "diamondcut".

#110651  av BrennaRacing

Var det skrivefeil...Ops...sorry...jeg skrev bare av navnet på en annen post jeg fant her jeg.... :D

Skjønner hva du mener