TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#107454  av Kjelliken

:D ja hehe det er vel greit og gå moderat ut med de tallene der så får vi ha noe og glede oss til til neste år. må jo ikke stoppe her kjenner vi deg rett så blir bilen litt kjiip til høsten hehe..

Jeg bare sitter her og smiler og vet ikke helt om jeg gleder meg eller om jeg skal være litt redd til den turen jeg skal sitte på. ( Siden jeg ikke egentlig eier angst for slikt er det ca 99.99999999999 % glede seg til og 0.0000000000001 med frykt angst) :roll:

#107464  av chris

har bare en ting å si jeg, etter å ha sittet på noen turer:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

#107467  av cameleon

Det eneste jeg har å si etter å ha sitti på bilen er FYTTI HÆLVETTE FOR EI MASKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#107470  av Mr2Nyter'n;p

:shock: :shock: :shock:

Kan aldri forstå hvor mye krefter det her dreier seg om... Nesten ingen får muligheten i livet til å sitte i noe så gromt og bli skutt fremover i jet-hastigheter... En gang skal jeg og få oppleve no så rått... Men til da er jeg bare SINNSYKT misunnelig :D

Gratulerer med resultatet, vel fortjent etter alt arbeidet...

Markus regjerer :P

#107471  av TomG

Som jeg sa tidligere....før man har opplevd oppunder 500hk i en MR2......det er bare helt vilt hvor det går......

Supre tall Markus, litt sånn halv stolt av deg jeg nå!
Harru dyno print eller, må vise gutta over her dette veit du!

T

#107472  av TomG

Skaffe 950cc eller 1100cc dyser nu!!!

T

#107475  av jan-erik

Gratulerer Markus!! Må være voldsomt artig etter så mye jobb å få slike knall målinger. Tørr nesten ikke tenke på hvor fort det nå kommer til å gå på ACR nå, gikk jo meeget bra i fjor også. Gleder meg alt til turen oppover, under 1 måned igjen nå.

Noe video av dyno målinga? Skulle gjerne hørt lyden når motoren passerer 9000rpm.

#107476  av Veilside_Supra

INSANE! :shock: så denne bilen i kilsund for et par år tilbake:-) flott bil;-)

#107494  av Dalan

Damn, det er respektabelt! Gratulerer :D :D

SKal du på landstreff i sør på Dagali? Jeg måå se\høre\og kanskje sitte på også? :oops: denne maskinen :twisted: :twisted:

#107524  av Arne rebel

Får slenge meg på gratulasjonene!
Håper dette inspirerer andre motorbyggere til å gjøre seg ferdig... :wink:
Da dette er en "gatebil", bruker du bensinstasjon-bensin eller noe "sterkere"?....og hva har du stilt inn turtallsperra på?(9200rpm?)

#107526  av jensi

Imponert.
Gratulerer med resultatet.
Står respekt av det du holder på med.Godt å se at alt svarer til forventningene.
Kan jeg snart begynne å spisse ørene etter lyden av bilen din bak der jeg bor eller??? :wink:

Jens

#107533  av @lpher

Etter å ha sett den såvidt i aksjon....så kan jeg også skrive under på at den går noe så inn i GAMPRÆVA fort!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

*hvor pokker blir det av boostcontrollern min!!?* :mrgreen:

#107537  av AndreasH

@lpher skrev:Etter å ha sett den såvidt i aksjon....så kan jeg også skrive under på at den går noe så inn i GAMPRÆVA fort!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

*hvor pokker blir det av boostcontrollern min!!?* :mrgreen:
Jeg tror ikke det ordet er helt dekkende, for det gjorde den i fjord allerede! :P - antar vi må oppi en 2-3 gamprævva, minst :mrgreen:

Gratla Markus, "may the force be with you" :twisted:

#107545  av PÃ¥l

Gratulerer med gromme tall! Deilig at alt arbeidet har paid off tenker jeg! Regner med at du bare kommer til å kjøre bilen nå i sommer. Du har ikke andre planer vel? Hadde jeg vært deg hadde jeg hvertfall holdt avtaleboka ren og pen (les:tom) de neste månedene :)

Nok en gang: Grattis! Ingen MR2 jeg vet om i verden er så gjennomført som din, det skal du ha!! Kjør nå endelig pent da :roll:

#107548  av Zepticon

Om du får for lite å gjøre har jeg en 1,8L Mazda motor som kunne tenke seg å få en propell på toppen... :lol:

Men det er genialt arbeid det her... syke syke bil :twisted:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 49