TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#107576  av Turbotrille

Blir det ikke en ny tur for noen av dere turtelduer denne helgen da???

Med tråden fra sist helg kan jo det bli veldig bra. :D

#107580  av GT_rider

Noen som har merka noe til at det er fredag den 13 i dag?? Er vel ikke akkurat pga at det er fredag 13 i dag, men jeg måtte skrape IS!! :shock: av rutene på bilen i dag tidlig.
Litt feil med isskraping nå?? Jaa..

#107584  av FireWalk

FREDAG DEN 13!!!! HERREGUD!!!! også med min uflaks... jeg må finne et bomberom så fort som mulig! det er under at jeg ikke er blitt allvorlig skadet enda i dag! jeg lever på lånt tid! :shock:

snakkes i morgen folkens! :shock:

#107586  av KK-ma70

FireWalk skrev:FREDAG DEN 13!!!! HERREGUD!!!! også med min uflaks... jeg må finne et bomberom så fort som mulig! det er under at jeg ikke er blitt allvorlig skadet enda i dag! jeg lever på lånt tid! :shock:

Du må iallefall ikke ut med bilen idag. etter alt som har skjedd med deg i det siste, vil vi ikke tenke på hva som kan skje idag :D

#107588  av FireWalk

KK-ma70 skrev:
FireWalk skrev:FREDAG DEN 13!!!! HERREGUD!!!! også med min uflaks... jeg må finne et bomberom så fort som mulig! det er under at jeg ikke er blitt allvorlig skadet enda i dag! jeg lever på lånt tid! :shock:

Du må iallefall ikke ut med bilen idag. etter alt som har skjedd med deg i det siste, vil vi ikke tenke på hva som kan skje idag :D
Det var akkurat det jeg tenkte... hehe.. skal være ytterst forsiktig med alt jeg gjør i dag....

#107590  av Neemi

Turbotrille skrev:Blir det ikke en ny tur for noen av dere turtelduer denne helgen da???

Hehe....Firewalk sin bil funker jo aldri, og jeg fullt opp med planer i helgen så får la det vente litt.

Har du ingen du kan overraske sånn da?

#107592  av FireWalk

ikke diss bilen min Nemo! :P

Bilen var jo helt problemfri den helt til jeg forsøkte å bygge den om til en slik....:

http://abum.com/?show_media=7477 :lol:

#107595  av Neemi

Hahahaha....så bra!!!

Ikke rart du aldri får deg noe....prakteksemplar på autofil :lol: :lol: :lol:

#107661  av Turbotrille

Neemi skrev:
Turbotrille skrev:Blir det ikke en ny tur for noen av dere turtelduer denne helgen da???

Hehe....Firewalk sin bil funker jo aldri, og jeg fullt opp med planer i helgen så får la det vente litt.

Har du ingen du kan overraske sånn da?
Hehe, surt det der med biler som ikke virker. :?

Eneste jeg kan overraske ligger i sengen og håper på å ikke bli vekket av meg når jeg skal sove siden hun skal på jobb klokken 0900 imorgen tidlig. :?

Men blir tur på meg neste helg ihvertfall, selv om det ikke akkurat er for å overraske noen. :)

#107664  av FireWalk

snufs.....

jeg burde hørt på dere som advarte meg mot å kjøre bil på fredag den 13.......

nå skjedde det igjen..

1. Den nye knock sensoren tok kvelden igjen etter 1 times kjøring... 1400 kr ut vinduet.......

2. All lyden forsvant på høytalerene fremme på venstre siden.. det kommer opp "failure" i displayet på den nye cd-spilleren min og det kommer en ekkel mekanisk "BRRRR" støyelyd i venstre høytalerene fremme når jeg skrur på tenningen / spilleren.....

NÃ¥ gir jeg snart opp hele MR2 eventyret........

les mer om problemene her:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 663#107663

#107675  av Goose

Gud vil ikke at du skal ha det morro. Meld deg ut av statskirken så forsvinner problemene dine..

#107682  av GT_rider

Du må ha hatt maks uflaks med den der bilen din. Den der bankesensoren, bør du få ny hos toyota, siden den kun varte 1 time :shock:

#107727  av _speedy

FalcoN skrev:
_speedy skrev:Kompis av meg kjøpte seg en rød MR2 MK2 i dag, var ute på en prøvetur istad! :D
Kongebil,kun gått 106000 :)
Send meg noen pix da ;)
Bilder av den ligger på MR2-siden. Tom-R heter han :)

#107922  av GT_rider

:D :D Ja.. I dag fant jeg ut at jeg faktisk har hatt lappen i over 1 år 8)
Har vært ett problemfritt førsteår, bortsett fra en saftig bot i fjor sommer :roll: , og noen mindre tabber, som å gå fra bilen med lysene på :oops: med det resultat at jeg måtte frem med startkabler.
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 1166