hehe, joda, jeg er pent nødt til det gitt, hvis ikke må jeg legge ut penger for en ekstra billigbil eller noe og det har jeg egentlig ikke råd til

Men men, barnevogn er det garantert plass til, største problemet tror jeg er å finne barneseter og andre løsninger som passer greit frem til barnet er gammelt nok til å sitte i setet bak på en vanlig måte

Men, jeg vet det er mulig og andre sier det er mulig, og da må jammen det Celican kunne kalles en praktisk bil ihvertfall

Andre kjekke ting med Celicaen; du får plass til komplett sett med fire hjul for de to gangene i året hvor du har behov for å bytte dette og kanskje ikke vil bytte på samme sted hvor dekkene er lagret. Eller i fjor sommer hvor jeg dro hjem tilbake fra ferie i østfold med ett stykk 160 liter akvarie med plasttopp m lysrør, allt ustyret, og stort tre-møbel som akvariet stod på, ca 20 liter sand, en kjølebag, en koffert, en ryggsekk og diverse poser og annet fra vår to ukers ferie hos svigers. Det hadde jammen det ikke vært mulig i en MR2