TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvitt org. ratt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #107970  av Mr.Maximuz

Rattet mitt er meget godt brukt..(storby kjørt kanskje? hehe) uansett..
skinnet er helt slitt rundt hele rattet..men midten er pen (Airbag rattet)

Noen som har vært med på å trekke om et ratt? kjører hvitt og sort i bilen så jeg tenkte det ville blitt stilig med hvitt skinn på rattet og sort midtkonsoll..
Litt pimp..

Noen som har peiling på pris hos en som kan jobben sin?
SÃ¥ at det kostet nesten 2400 for nytt ratt..det skjer ikke!

#107998  av donk2k

Hvit skinn på rattet vil etter min mening bli alt for fort skittent. Hadde aldri gått for min del. Alltid litt møkkete på hendene... Men hvit på midten går sikkert ann. (men det var jo rundt du tenkte på).
 #108004  av FireWalk

Mr.Maximuz skrev:Rattet mitt er meget godt brukt..(storby kjørt kanskje? hehe) uansett..
skinnet er helt slitt rundt hele rattet..men midten er pen (Airbag rattet)

Noen som har vært med på å trekke om et ratt? kjører hvitt og sort i bilen så jeg tenkte det ville blitt stilig med hvitt skinn på rattet og sort midtkonsoll..
Litt pimp..

Noen som har peiling på pris hos en som kan jobben sin?
SÃ¥ at det kostet nesten 2400 for nytt ratt..det skjer ikke!
Vil nok fort bli veldig skittent med hvitt ja... men kan du ikke bare bytte selve rattet da? men ikke midten? mener på det er to forskjellige deler.. den delen airbagen sitter i på midten er skrudd fast for seg selv, mens selve rattet skal være mulig å skifte ut... ? eller tar jeg helt feil nå?

#108006  av aneriks

det hadde sikkert bitt pent og se på, men som andre har nevnt blir vel fort skittent, har lyst ratt selv og ser jo at det blir noe mere synelig skittent en mange andre farger
 #108019  av Mr.Maximuz

får kjøpt selve rattet uten midten..men det var fortsatt meget dyrt..får se hva jeg gjør..hvis det er skinn i god kvalitet så er det temmelig lett å vaske av..(får ha pampers våtservietter i hanskerommet..haha :shock: )
 #108023  av FireWalk

Mr.Maximuz skrev:får kjøpt selve rattet uten midten..men det var fortsatt meget dyrt..får se hva jeg gjør..hvis det er skinn i god kvalitet så er det temmelig lett å vaske av..(får ha pampers våtservietter i hanskerommet..haha :shock: )
Hva koster det for selve rattet da?