TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grillings i Bergens omrÃ¥det...

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #108033  av Kjelliken

I andlendnig med at Celica turbo skal flytte ( Kristian web master.. ) :cry:
Fra bergen over til østlandet.

Lurte jeg på om det er noe stemning for og ta en liten grill samling en kveld i nær fremtid. blir vi veldig mange har vi muligheten til og leie et stort grill hus ved ene stranden her på askøy men har enda ikke noe eksakt pris pådet. men har på følelsen at vi bør være en del for og leie dette åpne grill huset.

Blir ikke det så mange kan vi ta det hjemme hos meg.

Det er opp til dere jeg er iallefall klar. Tilbake meldinger please. :roll:

#108041  av spkstrp

om vi kan vente ca 10 dager (fra 26 mai og utover) er jeg kjempe klar 8)

#108066  av CelicaTurbo

grillings høres meget bra ut, men kan gjerne ta det hjemme hos Kjell for min del, det er vel mulig å få plass til alle der og det blir billigere enn å leie et lokale ihvertfall :)

#108071  av kennethx

Dette bør vel taes litt på sparket også kanskje, med tanke på det stabile været vi har her i Bergen :D

#108082  av GT_rider

Ja, er vel bare å finne ett sted og dag, så stiller jeg mest sannsynlig opp. Såfremt det ikke krasjer med eksamen dagen etter eller noe. Er jo eksamenstid for noen av oss nå :roll:

#108294  av Turbotrille

Om det er Kollevågen du tenker på så er jo ikke det noe spesielt dyrt å leie der vel!? Veldig bra sted for ca 20 stk å grille og litt festligheter, tak er det jo også. :)

Jeg er nok med, er jo sjefspølsespiser på grillingser. :D:D:D

#108323  av Kjelliken

:D dette er jo en bra begynelse. kan godt ha det her hjemme hos meg en dag og ti dager skulle det vel gå ann og vente.

Vi får se hvordan det går med eksamens dagene til folk her også.
Og været spiller jo faktisk inn også. har jo plass til endel biler utenfor her og hos naboen wilmann så det skal nok gå bra å ha det her. :wink:

#108351  av Rolla_RS

Hvis det blir på Askøy får vel jeg også slenge meg på hvis det passer. Selv om jeg ikke har Toyota lenger.....

#108394  av Kjelliken

:D det må da gå bra rolla rs. du er invitert du er jo medlem og hondaen din er jo feit den da. :wink:

#109085  av spkstrp

høres unektelig fristende ut, og bra "avskjedsfest" :) Er bedre havldeler invetert eller er dette en "guttegreie"? :) (sjåfør greie?.. ?)

#109157  av Kjelliken

:D på grillings går det vel ann å ha med den bedre halvdel skulle jeg tro.. jeg har ingen problem med det i allefall.. :wink:

Satser på at det blir til helgen gutter så det er bare og gjøre seg klare vi må se ann været såklart.. :wink:

#109164  av CelicaTurbo

ok, vi får følge med på værmeldingen da ;)

#109239  av Rolla_RS

Da får dere kose dere gutter, da er jeg i Stavanger i bryllup. Skal krysse fingrene for at været blir bra :wink:

#109617  av spkstrp

ja får følge med! :) akkurat nå er det jo skikkelig fint bergensvær :roll:

#109629  av CelicaTurbo

ser ikke helt bra ut med tanke på været nei, men om det blir finvær håper jeg at jeg får inn penger fra jobben til helgen men jeg får nå se på det gitt..