TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grillkveld i Moss/VÃ¥ler torsdag 19. mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#107972  av ST182

Ser ut som dere blir heldige med været på torsdag ihvertfall :wink:
Men det er jo et langtidsvarsel og da kan jo mye forandre seg innen torsdag..

Ps. Sw20, Er to forskjellige steder som heter våler :wink: Grillinga er i våler i østfold mens Gatebil er i hedmark ;) . Skiller vel ca 3 timer med kjøring der hehe ;)

Men dere som skal på gatebil får vel til litt grilling dere å vel? :)
Er bare meg da som ikke får med meg verken gatebil eller grilling :(

kenneth

#107986  av sw20

oy da så... snakkes på gatebil da.... hehe..

#107997  av TSlackM

menne for oss som skal ture med ferja over bør vel ta ferja kl 16.45 eller 17.15 hvis vi skal være der ca halv 6. og hadde jo vært kjekt om alle tok samme ferje hvis vi skulle kjøre kolonne ;).

#108001  av ST182

Et lite tips: Ta det pent når dere nærmer dere rødsbrua.. purken sitter titt og ofte å måler litt ;) men dere skal svinge av før kontrollplassen uansett. Så slipper dere å bli noen kroner fattigere på grill-turen. ;)

kenneth

#108102  av MR2WideBody

Skal prøve å få tatt meg en tur i løpet av kvelden jeg og, har egentlig lovet å jobbe litt skattefritt men det kan la seg ordne. Får ikke kommet før 7-halv 8 tipper jeg

#108143  av LilleGud

Neemi skrev:Jeg tar med meg Lillegud som forsetepynt jeg da ;)

Sånn går det når Nissan-rælet ikke holder :P
Moahahahahaa :lol: :lol: :lol:

:evil: skal fortelle deg en ting eller 2 om ting som ikke holder jeg.
du kan jo prøve det samme stuntet som min kjære bror gjorde med 200n med bilen din !?

#108146  av Goose

Det er stor sansynligheten at et stykk gås dykker opp "på grillen" :lol:

#108167  av sw20

LilleGud skrev:

du kan jo prøve det samme stuntet som min kjære bror gjorde med 200n med bilen din !?

heter du og Haugen......... Sjefsnavn

#108228  av kaimagne

Har sjekka værvarselet for området på torsdag kveld... Har tilgang til dataene til meteorologen i kontrolltårnet på Rygge flystasjon. Det ser ikke spesielt bra ut pr nå, men det kan jo skifte fort - får vi håpe!
Ellers så er det ingen krise, vi spleiser glatt på et par partytelt til et par hundre kroner, så er vi good to go!
*krysse fingre*
Vedlegg
varsel.gif
varsel.gif (15.64 kiB) Vist 2432 ganger

#108242  av kaimagne

Forresten; hvis været blir helt forjævlig, så flytter vi treffet noen kilometer innover i landet til skytterbanen i Våler, der jeg har alle rettigheter. Da griller vi inne på standplassen på 100-meter'n, for grille, det SKAL vi! Ikke sant, Lillegud? Må jo ha mat!
Og blir det for kaldt, så flytter vi inn i klubbhuset. :)

#108311  av kaimagne

Nytt værvarsel, som ser straks bedre ut! :D
Vedlegg
varsel.gif
varsel.gif (15.95 kiB) Vist 2401 ganger

#108312  av LilleGud

kaimagne skrev:Forresten; hvis været blir helt forjævlig, så flytter vi treffet noen kilometer innover i landet til skytterbanen i Våler, der jeg har alle rettigheter. Da griller vi inne på standplassen på 100-meter'n, for grille, det SKAL vi! Ikke sant, Lillegud? Må jo ha mat!
Ja, lett grille skal man. hva er vitsen med Grilltreff hvis man ikke griller da :p
blir jo bare juging da.. hehe :lol:

#108313  av LilleGud

sw20 skrev:
LilleGud skrev:

heter du og Haugen......... Sjefsnavn
jepps da. 8)

#108314  av kaimagne

LilleGud skrev:
kaimagne skrev:Forresten; hvis været blir helt forjævlig, så flytter vi treffet noen kilometer innover i landet til skytterbanen i Våler, der jeg har alle rettigheter. Da griller vi inne på standplassen på 100-meter'n, for grille, det SKAL vi! Ikke sant, Lillegud? Må jo ha mat!
Ja, lett grille skal man. hva er vitsen med Grilltreff hvis man ikke griller da :p
blir jo bare juging da.. hehe :lol:
Nå har vel du en reell historie om en viss drift-master å fortelle, selv om vi Toyota-folk ikke helt tror på at det går an å drifte av veien da... Så det blir vel ikke BARE juging... ;)

#108359  av w-master

TSlackM skrev:menne for oss som skal ture med ferja over bør vel ta ferja kl 16.45 eller 17.15 hvis vi skal være der ca halv 6. og hadde jo vært kjekt om alle tok samme ferje hvis vi skulle kjøre kolonne ;).
For min del så hadde 17:15 ferja passa. Kanskje de som skal være med ifra denne siden er ferdig på jobb til da og...hivs det er noen da.

Er jo snart torsdag, så da bør man ha planlagt litt liksom :wink:
kaimagne skrev:Nytt værvarsel, som ser straks bedre ut!
Satser på sol og sommer i morra :) Får ta en soldans i kveld 8)