TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim Motor Show pÃ¥ KBS-Senteret, Leangen 16. Mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#107555  av cameleon

For oss som skal vaske bil om morgenen. Hvordan skal vi gjøre det? og når skal vi møtes? Går ut i fra at vi tar det på samme sted som i fjor, ved simensbygget...?

Hvem skal være med?

#107801  av chris

teknikeren skrev:
chris skrev:
teknikeren skrev:Får ikke blitt med, skal selge leilighet samt kjøp av ny ++ dette gjør at jeg ikke rekker å få klar bilen så den er presentabel heller....
SÃ¥ jeg ryker ut.
hvor lang tid tar det å vaske en bil da? maks en time? mer presentabel enn det trenger den ikke være. vi blir meget skuffet om du backer ut pga det :?
Har det bare vert en vask så har jeg ikke hat et problem, men disse små detaljene mangler...

- Lakk av nav og calipere
- Synelig rustflekk på nede på kanalen
- Litt rust på vindusviskerarm.
- Karoseri detalj på rumpa som er festet av tidligere eier (m/ sikaflex) er -- Litt nedsunken og må festes på nytt.

Så dette tar tid og da jeg reiser bort sånn plutselig i forbindelse med jobb så er slike ting vanskelig å finne tid til, men er det bare å drite i disse små detaljene så blir det vask og puss og utstilling sammen med gutta :)
Sånne smådetaljer og pirk som det der er bare å drite i ja.. bare vask og still opp. Har masse som burde vært gjort på min egen, men who cares :D

#107835  av @lpher

Da er det like før gutter :) Været ser ikke så alt for lovende akkurat i skrivende stund...MEN det vil forhåpentligvis endre seg :D

Jeg er for tiden uten nettforbindelse (grunnet flyttinga) og vil derfor kun være å nå via mobil :)

#107866  av Tom-R

Lurte på om det var mulig å melde seg på treffet nå... Er litt sent ute, men snakket med @lpher i går og han snakket om at d kunne ordne seg med plass.

#107875  av KK-ma70

Tom-R skrev:Lurte på om det var mulig å melde seg på treffet nå... Er litt sent ute, men snakket med @lpher i går og han snakket om at d kunne ordne seg med plass.
Vi møter opp halv10, kom da så skal du nok få plass blant gutta :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9