TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SpørsmÃ¥l om targatak

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #107393  av BrennaRacing

Kanskje litt dumt spørsmål men, hvilken vei setter dere taket når dere har d bak setet...jeg setter d alltid med håndtaket ned, men da står den litt inntil den "dørsiden"...Så jeg er litt redd for riper å sånn

Å dere som har basskasser bak setene, hvor gjør dere av taket?? Hjemme??

#107403  av Ace

Setter det med håndtag opp med håndtaket pekende bakover. Funker fett oxo med tanke på bass'erne bak sete ryggene, ettersom disse er bygget ned i de orginale rommene. Veit at chris pleier å legge de baki med tanke på at han har 10" ere , men liker ikke unødvendig gåing HELT bak til bagasjerommet når man ofte må sette på t-tak for ikke bli rundstjålet hver gang man skal parkere for en liten periode ....

#107409  av BrennaRacing

Nei, skjønner deg godt, Mr2 er en stooooor bil, så det er lang til bagasjerommet...hehe...

okay...da skal jeg prøve å sette taket sånn neste gang :D Takk for hjelpen

#107971  av Mr.Maximuz

ja hvordan er egentlig det opplegget der..

har mekka noen 8" kasser..men er det egentlig plass nede i den "kassa" som er der fra før? er den hul? kan den fjernes?

#107975  av Raze_r

ja den er hul... den kan fjernes.. du har et lokk oppå kassen som sitter i klips.. bare napp opp den så ser du selv.. med tanke på smugling fra sverige og inn i norge er den kassen veldig praktisk :P :wink: