TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dings i dasjen

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #108494  av pkgrette

hm kan noen skaffe meg dena delen 55661A står pil der hadde vert fett min er knust pga jævla dritt bikja spiste den opp :evil: :evil: fy fy azzå
han karen som eide dyste sakl betale men jeg må ha den... fort..
Vedlegg
den.GIF
den.GIF (12.5 kiB) Vist 620 ganger

#108506  av ArildM

Er en 88'mk1 til huggern sør for Oslo, kan jo høre om ikke de har interiørdeler? (om de ikke er godt bort så er de breie baklysa mine hehe;))

#108599  av pkgrette

hmm hehe vis dem er der noår jeg kommer er dem mine :twisted:

#108797  av Erlend

Ei bikkje spiste opp en bit av interiøret ditt?!? :shock:

#108955  av pkgrette

ja hadde tatt det i fra værandre og det lå i garasjen så kom dte er kanr med en shefervalp og glefsa over dritten så den knuste og så svelga den får jeg fikk stoppa den..... kan noen snille menesker hjelpe meg?

#108973  av ArildM

Harru hørt med huggern? Bare å dra til det lokale huggeriet, og spørr om de har en 88mr2 nede i oslo et sted(den jeg nevnte tidligere), oso ringer de dem og så får du nok den delen for en rimelig penge :) Den som var der nede var vist kollidert i venstre front, så interiør bør vere helt.

#109180  av pkgrette

hmm ja hvem huggeri hva detta:P? hmm usa baklykter:P? 8) :lol:

#109192  av ArildM

Husker ikke hvem i farta, dro bare til den lokale huggern for å høre om det var noen mk1 til hugging rundt i landet (de har lister over hvilke biler som hugges til en hver tid). Og vistnok står det en sør for Oslo, var vist mye trafikk ved denna bilen, så det er vel mange mk1 eiere som er og henter småting :)
Bremsene var BORTE, big suprise...

#109289  av Anders gullstein

Det står en 86 modell på Hensmoen utenfor Hønefoss. Bilen har hatt en motorbrann. Jeg og en kompis har vært å robba mye deler fra den i dag. Han har kjøpt seg en svart 86 modell som hadde noen kosmetiske mangler. Men den delen du søker er der ennå. I tillegg har den fine stoler, brukbar passasjerdør og en brukbar vippelykt. Det vi tok var taktrekket, dørtrekkene, masse interiør lister, takluka og sveiverute mekanismen (bygge om fra jalla elektrikse til streite skikkelige manuelle).

http://www.bil-demontering.no/
Vedlegg
Bilde(104).jpg
Bilde(104).jpg (18.45 kiB) Vist 358 ganger
Bilde(103).jpg
Bilde(103).jpg (17.65 kiB) Vist 358 ganger

#111513  av SuperZite

Bilen står Erik's bildemonteringpå tusse, Det er jeg som har tatt bremsene av den. Vis du ikke har fått tak i delen så kan jeg stikke innom å sjekke om den er der. Skal bort å hente noe selv.

#111693  av pkgrette

dena er det den ringen der 8)
Vedlegg
5d_1_b.jpg
5d_1_b.jpg (20.57 kiB) Vist 280 ganger