TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ts-ogn "leaflets" og klistremerker til bilene

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#10847  av Burnout

nei er flere som er svarte...så grå er nok veien å gå(+det rimte :lol: )

#10848  av MR2turbo

Ja, det synes nå jeg var bedre.. :) Jeg testa den på bilen, jeg....
Vedlegg
med TS logo.jpg
med TS logo.jpg (83.63 kiB) Vist 2550 ganger

#10852  av Burnout

fy f nok en gang,du har en jæævli feit bil ja.Hehe vær gang jeg ser et nytt bilde,blir den bedre og bedre.Men de bildene som er i drive bladet der den er svart er den meget pen også,spesielt der den er avbilda foran noen sandbanker(eller hva det heter).M
Back to topic:så greit ut med klistremerket,litt vel anonymt men det er jo det som er meningen også..

#10856  av CelicaTurbo

Jeg tenker et flertall av grå/sølvgrå merker, og kanskje et par svarte om noen ønsker det.

Bildet til Markus gir jo en god pekepinn på hvordan det kan se ut på den plasseringen, men jeg ser for meg merket mindre enn det markus har fått til, det trenger ikke å være så stort at det er leselig på avstand, for folk som er interessert i bilen vil allikevel studere den nærme nok til å se at det er et merke, og deretter undersøke det nærmere.. kanskje ørlite større enn halvparten av hva Markus presenterte?

#10859  av arild

nice markus!
Men siden du har en såpas representativ bil, må nok DU ha denne størelsen på klistremerke:

Bilde

:mrgreen::mrgreen:

Neida.. seriøst.. tenkte det skulle være rimelig uskjenerende, noe sånn ca:

Bilde

#10864  av MR2turbo

burnout, blir smigret jeg :P forresten, i Drive er den avbildet foran noen store hauger med sagflis...

Arild, det så jo bra ut det.. det lille altså.. hehe men jeg vet ikke om jeg ville kjørt med et stort som fikk den til å se ut som en toyota demo-bil akkurat :wink:

#10869  av Erlend

Synes størrelsen Arild har antydet på det øverste, *host* :P , nei, nederste bildet ser flott ut jeg!

#10887  av Christian

Den nederste var fin ja, passer på kanal/dør eller vindu :)

#10930  av CelicaTurbo

nederste er omtrent slik jeg tenkte meg ja :)

men da tar vi et mantall på dette etter at jeg er tilbake fra ferien min i midten av juli så skal jeg få ordnet en bestilling. Det er godt mulig jeg vil be om halvparten i forskuddsbetaling men jeg får vurdere det når den tid kommer. Skal også sjekke fargekartet deres og se hvilke grå/sølv farger som er mulig å få til..

Kan Arild da sende merket til meg i høyere oppløsning enn det som er postet i forumet? krisml@online.no

#10933  av Goose

Her ser jeg mange gode forslag.
men uten at jeg leste alle inlegg i denne tråden så lurer jeg på om noen har kontaktet toyota norge angående bruk av toyota logo på siden?

#10934  av jumbo

Godt poeng Goose... Vi maa sjekke at det er greit aa bruke denne logoen foer vi gjoer det...

Jeg blir offline en del fremover, saa det er mulig jeg gaar glipp av avgjoerelsen ang merker. Jeg vil bare understreke at jeg er positiv til at vi samles om et merke til aa ha paa bilen. De forslagene jeg har sett hittil har vaert bra alle sammen.

#10935  av Mr2 Mk2

det må da ordne seg,markus bare viser bilen sin :D Det må da være god reklame! 8)

#10948  av CelicaTurbo

hm, godt poeng med logoen så klart. Jeg skal se om jeg får kontaktet noen hos Toyota angående dette.

#11028  av chris

Jeg kommer nok til å ville ha merker jeg også, når den tid kommer. Er greit med den forkortelsen, o.g.n., men minuset er jo at folk kanskje ikke skjønner hva det står for? Er for såvidt enig, å skrive hele blir vel for langt.

Men jeg lurer på om jeg ville hatt det nede på bilen, ikke oppe ved vinduet?

#11029  av chris

CelicaTurbo skrev:hm, godt poeng med logoen så klart. Jeg skal se om jeg får kontaktet noen hos Toyota angående dette.
Er jo masse folk som kjører rundt med ekstra bil-logoer. Og vi har jo Toyotamerker både foran og bak på bilene, så.. hehe. Men det kan jo være greit å ringe uansett :)

Skulle for øvrig fått Toyota litt mer interessert i denne "klubben" :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7