Jeg er litt ny inne på dette med firhjulstrekk, så jeg lurer bare på hva dette betyr egentlig, siden det er det på celica'en jeg skal kjøpe meg 

CelicaTurbo skrev:antispinn er når motorstyringen bruker bremser eller kutt av motorkraft for å hindre hjulspinn, og Celicaer eldre enn kanskje den siste modellen har ihvertfall ikke dette (vet ikke om siste modellen kan leveres med dette?). Er ikke godt å si hvorfor dette står i noen annonser, men på enkelte annonsesteder er det jo slik at man velger i en fastbestemt liste hva utstyr som er i bilen og kanskje noen er litt for ivrig der? Ellers, så langt jeg vet leveres fremhjulstrekker-Celicaene ikke med noen form for diffsperre/brems ihvertfall (kanskje igjen med unntak av siste modellen?).Enkelte av St202 kom med diffbrems, sånn jeg har forstått det, er det de samme som kom med superstrut oppheng forran.
CelicaTurbo skrev:akkurat det der tror jeg ikke er så farlig med mindre du har en værstingclutch som Kenneth har.. på en orginalclutch vil nok kreftene på drivverket ikke komme så brått og hardt men fordeles over mer tid pga at clutchen vil slippe en god del før den tar skikkeligTror nok jeg skulle klart det på en forholdsvis ny original clutch også med litt innstats, ikke noe vits å ta sjangser.