TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• var i sverige pÃ¥ 17 mai... :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #108591  av Raze_r

hei. var i sverige 17 mai (ikke så mye trafikk :wink: ) og skulle handle litt godis,tobakk til div mennesker og rett å slett for å komme meg bort fra 17 mai og bare kjøre meg en tur... men selv sagt greide jeg ikke å la være.... så dette kom med på hjemturen:

RF P2002 Punch Serien 200 Watt Power:
RF Punch P1525:

og dagen etter kom dette i posten gitt :P :
Oil Temp :

men anng den trekkingen av kabel til fronthøyttalerene; det er skikkelig trangt der.... hvordan kom dere igjennom? (fra døra og inn)
Vedlegg
1105144277674_1103396180063_RG_2TX06kk.jpg
1105144277674_1103396180063_RG_2TX06kk.jpg (61.16 kiB) Vist 1079 ganger
Bilde 016.jpg
Bilde 016.jpg (158.76 kiB) Vist 1078 ganger
Bilde 015.jpg
Bilde 015.jpg (298.17 kiB) Vist 1080 ganger
rfp2002_stor.jpg
rfp2002_stor.jpg (5.17 kiB) Vist 1605 ganger

#108594  av angrykid

Fra innsiden å ut i døra er det en vanvittig grei metode å bruke..

finn deg en lang plaststrips, som brukes til å samle ledninger... avmantle litt av høytalerkablene, og smør alt sammen inn med zalo.. før så stripsen først igjennom fra innsiden og ut til døra, ta tak i stripsen mens du har litt mer zalo på høyre hand.. (dette er da på førersiden) dra strips med kabel forsiktig igjennom gummipakninger, og voila, du er igjennom. :)

Jeg bruker en plaststrips som er ca 15-20cm lang, denne holder i massevis for å komme igjennom døra. :)

#108595  av Raze_r

takker :P
da skal jeg prøve med det... :wink:

#108597  av arntkjetil

Hvor i sverige var du på handel? Hva synes du om prisen i forhold til Norge?

#108624  av Ace

brukte noe slik gjennomsiktig silikon spesialfett som jeg tok rundt en plast strips men festeordning på tuppen ( slik man bruker for å strekke ledninger i hus, ganske hard plastik)

Brukte en stund på å få de igjennom ettersom jeg brukte ganske tykke høytaler ledninger :?

#108639  av Raze_r

prisen er grei den... 3500 for alt... vær litt flink i munnen :wink:
vet ikke, men tror ikke man får det så billig i norge.. ettersom forsterkeren kommer på ca2400 + frakt osv... og tror ikke dette frontsystemet er så billigt i norge...
har ikke finni frontsystemet i norge... så er ikke sikker,men det er et ganske gromt frontsystem så...

men vet ikke åssen prise de vil ordne for deg her....
hør med @lper...

#109423  av chris

Raze_r skrev:prisen er grei den... 3500 for alt... vær litt flink i munnen :wink:
vet ikke, men tror ikke man får det så billig i norge.. ettersom forsterkeren kommer på ca2400 + frakt osv... og tror ikke dette frontsystemet er så billigt i norge...
har ikke finni frontsystemet i norge... så er ikke sikker,men det er et ganske gromt frontsystem så...

hør med @lper...
Forsterkeren:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=986 .. koster 2395,- (fraktfritt ved kredittkortkjøp)

Høyttalerne, P152S: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1266 .. koster 1895,- (fortsatt fraktfritt ved kredittkortkjøp)

;)

#109545  av Goose

chris skrev:
Raze_r skrev:prisen er grei den... 3500 for alt... vær litt flink i munnen :wink:

hør med @lper...
Forsterkeren:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=986 .. koster 2395,- (fraktfritt ved kredittkortkjøp)

Høyttalerne, P152S: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1266 .. koster 1895,- (fortsatt fraktfritt ved kredittkortkjøp)

;)
Også finnes det @lpher rabatt.

Jeg vet nå hvor jeg skal kjøpe bilstereo 8)

#109686  av Raze_r

jaja... ikke så veldig mye forskjell må jeg si.
men sparte ca 1000 kr da.. er fornøyd med det :wink:
åsså kjøpte jeg litt anna snop i sverige da så....

#109687  av Raze_r

men en ting: hva har dere å si om dette anlegget?

+ at jeg snart skal kjøpe 2 10"punch p2 og RF forsterker til disse som drar de fult ut....

lurer på¨om det ikke blir handling her ifra da ja... er litt tungvindt å kjøre helt til sverige hver gang :wink: