Master skrev:FÃ¥r man lite foran hvis man har US-mr2?
man får ikke lite skilt forran uansett hva man gjør.. jeg var og hørte.. Bake kan man få lite skilt dersom det foreligger en grunn til det.. der kan hver enkelt "biltilsyn" godkjenne lite skilt.. Her kommer det såklart ann på hvem du treffer på og om de har en god dag eller ikke. Han jeg traff på hadde tydeligvis en god dag, for han kikket på bilen i 2 sekunder og sa det var greit...
Men når jeg hørte om å få lite skilt fremme så fikk jeg beskjed om at det var helt umulig... Han fortalte at dette med små skilt fremme er en praksis de har gått bort fra, pga dette med fotobokser og bomstasjoner osv.. Det var en periode en del som fikk, men dette er det slutt på nå vist nok.
Dersom bilen på noen som helst måte har plass til et vanlig skilt fremme, så skal det være det.. Og plass er det i aller høyeste grad på en hvilken som helst MR2. Selv de med veilside front får ikke lite skilt fremme. Han fortalte videre at det hadde kommet folk med gode grunner, som at skiltet hindret luftgjennomstrømning, og at motoren ble overopphetet pga det.. og selv disse hadde ikke fått lite skilt da dette må dokumenteres av autorisert verksted og greier.. og selv da er det svært vanskelig å få...
Han jeg traff på var veldig grei og sa han kunne være behjelpelig ved å sende inn en søknad om å få lite skilt, men han sa det var så uendelig liten sjans for at jeg kom til å få, at det var ikke verd å bruke opp blekket i pennen engang på å forsøke..
Så dere kan jo stikke å høre, men jeg kan si med 99,9% sikkerhet at det er ikke turen verd... dere får ikke lite skilt fremme... Men bake er det gode muligheter for å få! spesielt dere med US bakfanger!