TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Orginal stereo i 94 Celica.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #109767  av Mr_Sann

I Celicaen min er det montert orginal Toyota stereo, Denne er med radio, Kasett og cd spilleren er i bagasjerommet.

Spilleren er egentlig grei passer til interiøret men å ha kasett forran og Cd bak i bagasjerommet er teit.

Det jeg lurer på er om det fins cd vekslere fra Toyota som passer til handskerommet?
Den som er der nå er lik den som fortsatt selges. Det går kanskje ann å montere den under setet? Noen med erfaringer?

Hvis jeg senere bytter anlegg hva må jeg montere da ?? fåes det cd skiftere til å ha under en stereo med for eks MP3?

Noen som vet hvilket merke denne Toyota spilleren er? Panasonic?

#109770  av chris

Kan jo begynne med et enkelt spørsmål tilbake da:

hvorfor vil du ha skifter? :)

#109775  av richeros

Da jeg kjøpte min celica så stod det i en spiller med radio,kassett og cd-spiller i fronten. altså alt i ett. (uten veksler da selvfølgelig)

#109780  av Mr_Sann

Jeg trenger ikke skifter sefølgelig. Blir bare mere plunder med det :?

Var den spilleren du hadde høy? Tilsvarende to vanlige spillere oppåhverandre?

#109782  av richeros

stemmer, den dekket liskom to spillere i høyden.

#109887  av chris

Mr_Sann skrev:Jeg trenger ikke skifter sefølgelig. Blir bare mere plunder med det :?

Var den spilleren du hadde høy? Tilsvarende to vanlige spillere oppåhverandre?
I min MR2 var det også sånn dobbel sak.. en cdspiller og en kassett/radio i hver sin enhet. Ikke veksler da. Men det røk såklart ut, og inn kom en Pioneer, som senere ble byttet ut med en annen Pioneer :D

Absolutt ingen grunn til å velge skifter, med mindre dette er noe man virkelig ønsker. :)

-edit-
bilde av originalstereoen i mr2'en: http://langberg.no/temp/temp/original%20bilstereo.JPG