TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reg hjelp av Celica ST205 TRENGER HJELP FORT!!!!!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #108534  av MR2GTI

Trenger øyeblikkeleg hjelp!!!!!

FÃ¥r ikkje registert min Celica St205
Skulle helst ha fått registert bilen min i dag pga
skal på gatebil treff på våler.
Har behov for eit skilt nr til ein celica st205 eller kopi av eit vågnkort for tiltilsynet trenger tekniske data til å få bilen min registert.

#108541  av CelicaTurbo

de kan ikke bruke chassinummeret ditt til å finne infoen om andre biler i landet da? Chassinummerne står jo på vognkortet så de må ha det i sitt datasystem, og de siste 5-6 sifferne i nummeret er produksjonsnummer så om de utelater det så bør de få koden som forteller eksakt hvilken bilmodell det er snakk om.. Eller ring teknisk avdeling hos Toyota og hør om de har noen papirer de kan fakse.

#108572  av cs2451

CelicaTurbo skrev:de kan ikke bruke chassinummeret ditt til å finne infoen om andre biler i landet da? Chassinummerne står jo på vognkortet så de må ha det i sitt datasystem, og de siste 5-6 sifferne i nummeret er produksjonsnummer så om de utelater det så bør de få koden som forteller eksakt hvilken bilmodell det er snakk om.. Eller ring teknisk avdeling hos Toyota og hør om de har noen papirer de kan fakse.
De måtte visst ha en lik bil for å finne info.. Vanskelige på Biltilsynet.. Han har ringt toyota norge, men vet ikke om han får noe der i fra. En med St205 så kan hjelpe??

#108612  av TOYPARTS

cs2451 skrev:
CelicaTurbo skrev:de kan ikke bruke chassinummeret ditt til å finne infoen om andre biler i landet da? Chassinummerne står jo på vognkortet så de må ha det i sitt datasystem, og de siste 5-6 sifferne i nummeret er produksjonsnummer så om de utelater det så bør de få koden som forteller eksakt hvilken bilmodell det er snakk om.. Eller ring teknisk avdeling hos Toyota og hør om de har noen papirer de kan fakse.
De måtte visst ha en lik bil for å finne info.. Vanskelige på Biltilsynet.. Han har ringt toyota norge, men vet ikke om han får noe der i fra. En med St205 så kan hjelpe??
205RR???

#108635  av cs2451

Alt teknisk har ordnet seg, men nå klager tilsynet på at det han kun har kopi i fra gamle vognkort..

#108674  av ST205RR

hallo hva plages dere med ??

#108694  av cs2451

ST205RR skrev:hallo hva plages dere med ??
Få skilter på en St205..

#108724  av ST205RR

noe dere trenger ??

#109691  av Rømmling

kom du deg på Gatebil med ny celica eller?

#109800  av cs2451

Rømmling skrev:kom du deg på Gatebil med ny celica eller?
Ja han kom seg på gatebil. Jeg og han kjørte. men det ble med prøveskilt. Vi hadde ikke inn bilene på området.