TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auda lagerras!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #110270  av tojo

:( Lagerras og bare 15 dager igjen til Landsteff Nord(ACR).
Har bestilt "råde"lager(mark 2 og mark3)
Forventet leveringstid fra Toyota 3/6.(kjenner jeg Toyota rett blir dem nok forsinket)
Ikke på lager verken i Drammen eller Belgia. :cry:(hmm er nok en mkIII guru her til lands som har kjøpt opp alle :? haha)
Blir vist et kappløp med tiden dette.
Man får se det positive i det! Får jo pusset og rengjøre motor og motorrom++. :D

#110276  av Turbotrille

Lykke til....

Du trenger det. :?

#110309  av spkstrp

når lagrene raser kan det jo hende at det er mer som er galt ? stålsett deg! :(

#110323  av TOYPARTS

føler med deg, emn regnet med at det ville komme før eller senere, vi har jo snakket om det tidligere :wink: :wink: lykke til iallefall, og ikke glem det jeg sa på tlf.
 #110342  av KK-ma70

tojo skrev::( Lagerras og bare 15 dager igjen til Landsteff Nord(ACR).
Har bestilt "råde"lager(mark 2 og mark3)
Forventet leveringstid fra Toyota 3/6.(kjenner jeg Toyota rett blir dem nok forsinket)
Ikke på lager verken i Drammen eller Belgia. :cry:(hmm er nok en mkIII guru her til lands som har kjøpt opp alle :? haha)
Blir vist et kappløp med tiden dette.
Man får se det positive i det! Får jo pusset og rengjøre motor og motorrom++. :D
Vet akkurat hvordan du føler deg :cry:

#110347  av Turbotrille

Vært med på dette jeg også....

Bare ikke hold deg til noen økonomiløsninger, det skjærer seg alltid i lengden...

Been there, done that... :(

#110358  av Andreazz

Må ha vert den store "kjørt-sundt-supraMKIII-uken" dette her? Girkassen min gikk til he...te en dag her å.. Men, jaja.. ingeting som er så gærnt at det ikke kan fixes :D :D

#111087  av beerba

Føler med deg, :x :evil:

#111314  av Tor

Uffda, ikke bra. Får håpe at du får lagrene kjapt da. Om ikke anna så kan du jo kjøre med Calibraen din på ACR :)

#111363  av ST205RR

Tor skrev: om ikke anna så kan du jo kjøre med Calibraen din på ACR :)
ikke tale om :mrgreen:
supraen skal på ACR, om jeg så må dra deg rundt noen runder der med slepetau :lol:

#111377  av @lpher

ST205RR skrev: ikke tale om :mrgreen:
supraen skal på ACR, om jeg så må dra deg rundt noen runder der med slepetau :lol:
Hihi :D Det var en mentalt bilde jeg gjerne skulle ha sett virkeliggjort gitt! :D

#111425  av tojo

FY deg Tor Bilde haha Bilde nå skr(opel) vil jeg ikke vise meg i på ACR,den saken er klar!
Supran skal bli friskmeldt til treffet den!
Takk til dere som vil slepe meg rundt på banen. :D haha
Har valget mellom å henge på slep etter enten en ST205 eller en MA70. :D hmm kunne vært litt morsomt det også...
Men fra spøk til revolver,bilen skal kjøres for egen maskin.
Her skal det
Bilde

#111652  av Harkoon

Har ikke alle rast en mk3 da? Jeg har rast 2

#112162  av tojo

:D Nye lager montert! :D I morgen skal det lakkeres diverse motordeler +montere div. små stæsj.
Siden er det bare å montere motoren i bilen(så i løpet av helga...),skal bli godt å få bilen friskmeldt igjen. :P

#112259  av Tor

Det gikk kjapt da :) Du er en kløpper og skur. Det spøker ang min deltagelse der nede med GT4 CS, men jeg kommer nedover enten i ny bil eller i svigerbroderens Peugeot Partner 4X4 :) :twisted: