TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BRS Sound-Off 2005 (Midt-Norge)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#95212  av Trial

Hvis det blir noe bra lyd da! :wink: @lpher: Hva tror du om å bygge egne kasser til 6,5" høyttalere og plassere i "hjørnet" bak setene,slik at de blir stående oppå sub-kassene?

#95214  av @lpher

Trial skrev: Hvis det blir noe bra lyd da! :wink:
Pfft :D Du må bestemme deg for at det SKAL bli bra vettu...da blir det som regel nettopp det :D
Trial skrev: @lpher: Hva tror du om å bygge egne kasser til 6,5" høyttalere og plassere i "hjørnet" bak setene,slik at de blir stående oppå sub-kassene?
Nahh....heller ett dobbelt så bra frontsett :) Dess flere høytalere du dytter inn i en bil...desto vanskeligere er det jo å få til ett troverdig lydbilde :)

Kan jo si som de fleste hi-fi guruer pleier å si...det er en grunntil at menneskeøret er slightly vinkla forover vettu :D

#95216  av Trial

:lol: ja,det er det nok, men det er så stor magnet på de 6,5erne at det blir vanskelig å plassere i dørene.. :roll: [/quote]

#96787  av Trial

:oops: Sorry.... Lar meg så lett rive med... :wink:

#109957  av @lpher

Da er det like før det braker løs her på Nardo :D

I den forbindelse vil jeg anbefale alle som vurderer å stille men som ikke er påmeldt enda....å gjøre dette snarest, da vi begynner å nærme oss taket på max antall deltagere

For orden skyld...showet starter 10:00 og holder på til 15:00 (deltagere må møte 09:00)

#110059  av _speedy

Gratis å se på også? :)

#110112  av Goose

Offtopic. Har jeg kjens å stille med T23 til neste år tror du? :roll:

#110166  av @lpher

_speedy skrev:Gratis å se på også? :)
LOL...shure thing :D

#110167  av @lpher

Goose skrev:Offtopic. Har jeg kjens å stille med T23 til neste år tror du? :roll:
Ikke helt sikker på hva du spørr om men... :D

#110174  av cameleon

Er det nå jeg skal melde meg på med min urgamle dunderspiller av merket alpine (som forøverig spiller når den selv vil) og med min ene høytaler som fungerer?

Men tror nok jeg bare blir tilskuer. Vil helst se at andre går av med seieren enn at jeg vinner alt med mitt multimediatempel :P

#110388  av sindrejl

whoho, kassa er ferdig, gler meg til å teste om skiten passer inn i bilen imårra.. skummelt :D

#110406  av @lpher

PÃ¥meldingsfristen er i dag innen kl. 17:00 :)

#110407  av @lpher

cameleon skrev: Men tror nok jeg bare blir tilskuer. Vil helst se at andre går av med seieren enn at jeg vinner alt med mitt multimediatempel :P
Bra det da :D