TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grillings i Bergens omrÃ¥det...

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#109938  av Kjelliken

:D er jo ingen umulighet og ta det en uke dag.. jeg har fri neste helg også jeg men da er vel amund reist.

vi tar det som det kommer og vi får bruke telefoene om vi skulle bestemme oss veldig raskt en dag.. :wink:

#109941  av kennethx

På søndag tenkte jeg kjøre til Karmøy :oops:

Noen flere som skal nedover?

#110037  av spkstrp

skal jobbe på lørdags morran, men stiller alltids til litt grilling på fredag om det blir aktuellt ;) jeg håper det ornder seg så det blir lørdag eller fredag ?

#110049  av CelicaTurbo

faktisk viser det seg at damen allerede har avtalt for lørdagen å treffe noen venner som drar bort om kort tid og vi da ikke har så mye mulighet til å treffe de igjen før vi selv flytter fra byen, så lørdag kveldstid virker ikke helt lovende for min del :roll:

#110262  av Kjelliken

:D men det ser ut til at været glimter med sitt fravær på lørdag uansett så kansje i begynnelsen av neste uke en gang.. vi får se..
:wink:

#110275  av spkstrp

okay. stay tuned altså 8)
edit: i morgen (fredag) er utelukket med andre ord?

#110445  av Kjelliken

:D fredag i dag er dessverre utelukket siden jeg må på sykebesøk til min far som ble skrevet ut fra sykehuset i dag. :wink:

#110453  av spkstrp

Kjelliken skrev::D fredag i dag er dessverre utelukket siden jeg må på sykebesøk til min far som ble skrevet ut fra sykehuset i dag. :wink:
ah ok såpass.. :) Går bra med faren din da?

#110474  av CelicaTurbo

ok, men da får vi prøve noe til uken da, i morgen passet ikke så bra for min del uansett..

#110826  av Kjelliken

:D jada går bra med far har bare vert forkjølet siden påske og så viser det seg han har også gått med blopropp en god stund og noe virus greier. men en solid kar.. men er på bedringens vei nå.. Ja nå venter vi bare på fine været gutter jeg er klar... :D

#110873  av spkstrp

det var jo bra å høre :) satser på fint vær nå snart ja :lol:

#111217  av Kjelliken

:D ser ut til at vi kan ha solen med oss i morgen dette må vi nok se nermere på da dagen kommer men jeg er iallefall klar tirsdag om det blir bra vær. hva med dere gutter.. :wink:

#111226  av ADHD:-)))

Kjelliken skrev::D ser ut til at vi kan ha solen med oss i morgen dette må vi nok se nermere på da dagen kommer men jeg er iallefall klar tirsdag om det blir bra vær. hva med dere gutter.. :wink:
TIRDAG er bra for meg siden eg skal til BERGEN på MRskaning time!!!
SÃ¥ er de bare kati og vorhenne? de blir viss eg kan komme???

#111240  av CelicaTurbo

hm, jeg tror ikke jeg kan komme faktisk, både jeg og damen er tom for penger og jobben kan ikke fortelle meg noe mer om når de betaler lønnen min så jeg aner rett og slett ikke.. :roll:

#111262  av Kjelliken

:? er det kunn penger det er snakk om så kan jeg stå for grill maten til deg og fruen kristian no problem :wink: er sikker på at dere kan få lift med noen inn.. passer det med kylling eller vil du ha kotteletter??? :roll: