SMT7 er såpass ny at jeg tror ikke det er mange som har prøvd denne på 3S-GTE på verdensbasis, eneste jeg har hørt om er en eller annen weasel2k (eller lignende nick) på alltrac.net og mr2oc.com som har montert dette på sin bil i et ledd å selv selge dette videre til andre eiere. Men, jeg har ikke sett noe negativt om SMT6 og dette fikk mye skryt av de som har brukt det, men det er fremdeles kun en piggyback med de begrensningene som det medfører. Det stemmer at den inneholder funksjonalitet som gjør det relativt enkelt å fjerne orginal AFM (husk kostnadene ved kjøp av ny trykksensor) og bruke større dyser. Men, jeg tror ikke Markus bruker SMT (kanskje du forveksler med en ignition-boks han bruker, som jeg ikke husker navnet på). Han svarer vel best på det selv, men så langt jeg vet bruker han nå Apexi PowerFC mens han tidligere brukte en Mines eller Blitz omprogrammert orginal-ECU. SMT er ihvertfall en av de boksene jeg kunne tenkt meg å fått i min bil, om jeg ikke vinner i lotto og får råd til en full datasprut