TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• panser

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #110594  av 2 fast

hallo tængte æ skulle montere gt4 panser på biln min! men så lurte æ på om d e nån av dåk som vet om ett brukt panser man kan kjøpe istede får å bynne å montere scoop på panseret sjøl!!!???
 #110597  av Erlend

2 fast skrev:hallo tængte æ skulle montere gt4 panser på biln min! men så lurte æ på om d e nån av dåk som vet om ett brukt panser man kan kjøpe istede får å bynne å montere scoop på panseret sjøl!!!???
Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men en ting vet jeg - det er at vi er veldig takknemlige og glade hvis du kan skrive på enten nynorsk eller bokmål - ikke dialekt :) Har ingenting imot dialekt, men det er så tungt å lese når man ikke prater på samme måte selv...

#110609  av CelicaTurbo

som Erlend skriver så foretrekker vi et norsk skriftspråk på forumet slik at det er lettest mulig for de fleste å lese. Dette hjelper også deg for de fleste orker ikke å lese dialektspråk og hopper glatt over posten din. I tillegg er det en stor fordel om du skriver et skikkelig emnefelt som beskriver hva du faktisk lurer på. Forumets regler finner du her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709 Begge ting er nevnt i regelsettet.

Angående panseret, sjekk skrothandlernes online databaser eller kjøp nytt hos Toyota.

#110624  av mr_2

sjøh :wink: