TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vote Mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

Er denne tøff, kul, rå, pen eller Ganske enkelt STYGG

Tøff
10
18%
Kul
3
5%
RÃ¥
4
7%
Pen
2
4%
Ganske enkelt STYGG
36
65%

#110895  av Neemi

Synes bilen var tøff jeg da.
Og som det blir sagt her, det ligger sikkert en masse arbeid bak for å få til bilen som den er.
Noen ting ser bedre ut enn andre, men han/hun skal da virkelig ha for innsatsen for det ser gjennomført ut.

#110903  av Mr2PIA

Neemi skrev:Synes bilen var tøff jeg da.
Og som det blir sagt her, det ligger sikkert en masse arbeid bak for å få til bilen som den er.
Noen ting ser bedre ut enn andre, men han/hun skal da virkelig ha for innsatsen for det ser gjennomført ut.
Heilt enig Carina..... :D

#110907  av Erlend

Stemte på utseendet til bilen, ikke på innsatsen til han som lagde den :roll:

#110917  av ArildM

Samme bil i ferrarrrri rød hadde vært penere, slenge på no nye felger (ikke krom) og;

Bilde
En front ala dette (er jo faktisk samme vinge på disse 2), vips så hadde det vært mye penere :)

Men det er jo en smakssak, fyren som har laga denne, lagde den slik han ville ha den, og det er det vel ingen andre som kan klandre han for? :)

Bilde

Forresten høy vinge trenger ikke å bety at bilen ser høyere ut?

Vil kanskje bare si at mr2n er "vanskelig" å style i mine øyne, den er såpass firkanta i forhold til de runde formene det spilles på hos dagens biler at det blir vanskelig å få det bra om en ønsker noe som skal se "nytt" ut.
Derfor må en nesten spille litt på de eksisterende formene på mk1 for at det skal se bra ut i mine øyne.
Klart skal en lage no unikt "show" preget no er vel denne bilen et eksempel på hvordan det kan gå.
Men det er ikke noe jeg kunne ha levd med til daglig :wink:

#110927  av sw20

den var fin fin....

san skal det vere....

#110929  av Erlend

sw20 skrev:den var fin fin....

san skal det vere....
Enig :) Den blå var tøff. Blir ikke helt fortrolig med vingen - men resten av bilen var rå!

#110940  av sindrejl

altså, var det ikke hvor PEN man syntes bilen var man skulle stemme på? Ikke hvor mye arbeid fyren har lagt i vraket..? Da blir det for dumt å klandre alle om at dem er kjedelige osv osv og hater pimp my ride og fnf fordi vi syntes denne var grusom!
Synes pimp my ride er tøft jeg, er jo såklart en del der som også blir grusomt, men programmet i seg selv er litt stilig.. Uansett har det ingenting med saken å gjøre? Liker man ikke en blodstyla grisestygg mk1 så liker man ikke styling? Snakk om å skjære alle over en kam da gitt..

#110944  av Neemi

For å bekrefte hva jeg mente.....når jeg sa at han/hun skal ha for arbeidet fordi den var gjennomført, så mener jeg og at bilen er tøff som jeg sa først.

Arbeid eller ikke arbeid, den var gjennomført.
Og for meg er gjennomført noe bra.
Ikke alltid pent, men hvertfall bra.

#110948  av Erlend

Jeg mener nå at det er hva alt arbeidet kulminerer i som definerer om arbeidet var bra eller dårlig. ;)
Hvis en liker hvordan bilen ser ut vil man også mene at arbeidet personen har utført for å få den sånn var bra.
Og motsatt, hvis man synes bilen var stygg vil man naturligvis også synes at arbeidet personen la ned endte i noe dårlig, fordi resultatet ikke ble fint!

Den her er skikkelig gjennomført. Men jeg vil ikke si at bilen er bra likevel :D
[/img]
Vedlegg
Turbulance A002CC.JPG
Turbulance A002CC.JPG (54.07 kiB) Vist 255 ganger

#110965  av sw20

ikkje meininga å skjere alle over en kam her...... men generelt når noe kommer opp e det kun dei som syns bilane e stygge som "tørr" å si noe...
når det gjelder styling og dekor å sant stersj..

blir litt gira e for e syns generelt styiling iogforseg e tøft... men om en bil e fin eller ikkje kommer ann på ka preg eigeren sette på bilen

hundaien her var ikkje fin... sjøl om det sikkert va lagt mye arbeid i den og...

men men folk for ha sine egne smaker men den gule mr2en var ikkje bare stygg..... mye fint der men også mye e ville ha gjort annaleis...

anna vinge foreksempel....

#110968  av sindrejl

true :)

#110978  av Erlend

Enig der ja SW20 :)