TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjekt :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#90901  av tinnion

meg har en 96 rolla :)

blir vel et bra bygge når jeg kommer igang og får økonomien på plass igjen..

Bilde

edit: resten av kittet er på vei, og litt tilpassning og lakk kommer på til sommeren håper jeg..

#91483  av Zz24hours

Jeg har lige solgt min Carina E 2.0 GLI i januar og bestilt en helt ny Avensis D4D 8)

Derudover har jeg af Toyotaer haft en Corolla 1,3 Xli Classic '90 og en Corolla 1,3 Xli HB '95

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#92158  av Geir

Jeg har en 84 Corolla, som har gått 270300 km. Den gjør mer enn jobben, og tar aldri igjen om jeg er litt slem med den :)

Fortsetter jeg å kjøre 20k hvert år, så runder vi 300k rundt neste sommer. Da skal jeg spandere et eller annet dyrt til den, for det fortjener den. Den skal bli min evige vinterbil Bilde

#92234  av Remi

Geir skrev:Jeg har en 84 Corolla, som har gått 270300 km. Den gjør mer enn jobben, og tar aldri igjen om jeg er litt slem med den :)

Fortsetter jeg å kjøre 20k hvert år, så runder vi 300k rundt neste sommer. Da skal jeg spandere et eller annet dyrt til den, for det fortjener den. Den skal bli min evige vinterbil Bilde

ikke værst 270300 ekke mye for en corolla. min carina har i skrivende stund rullet 330000km :D

#92258  av Geir

Nei, og pr dags dato skjønner jeg liksom ikke helt hva som skal drepe den motoren. Hva skal lissom gå galt? At jeg glemmer å sjekke olje på 30k, og at den skjærer seg pga det?

Nei, den er bare nødt til å bli min evige vinterbil den ;)

#92290  av spkstrp

got "rust"?

#92326  av Geir

spkstrp skrev:got "rust"?
haha, ja

men det er på vei vekk :>

#110933  av KinCaiD

Har en Carina E stv 93
med 4A-FE 1,6i 16v med rådebank
og mangel på bremser.
Driver å skal fikses nå.
Bremsene gikk på lørdag. *Sukk*

Bilde
Håper på å få tak i en 4A-GE
og sette på skiver bak ;)
 #112115  av aneich

hei, kjøpte meg en gt rett før vinteren, som jeg har sveist rost og styrt med, jeg er den andre eier av bilen faktisk :D fra den var ny! bilen er ikke gått mer en 139000kmt, bruket og litte olje og svetter ikke..
Clutchen er litt dårlig syns jeg, så den blir nok og byttet med tiden..
Er bare rusten som hadde tatt knekken på bilen, men begyne å bli ganske rost fritt nå! snart ferdig, har byttet begge fremskjermer,bakluke som jeg har sveist igjen,bakplate, begge hjulbuene, fisket hull i kanalene bak, begge støttdempertårnene er det blitt sveist en del i, takluken er demontert og sandblåst samt taket.
men har noen bilder av prosjektet her:
http://photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/

skal bli klar til rudskogen :D
 #112122  av KinCaiD

aneich sin bil!
Bilde

RS fanger fra golf?
dristig trekk.
siden den bilen er litt spissere i kantene enn VW.
få på lakk så blir den der utrolig rå tror jeg....
Post et bilde da den er ferdig lakkert da..
 #112172  av aneich

er egentle en orginal corolla gt front som er ombygget med rs ront, den nedre delen.. sidene er bygget ut med di orginale gt utbyggarene som er festet og sparklet igjen.

har en kamerat som har en rs2 front fanger, min er faktisk 4-5cm lågare ;)