TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vil importere supra til meg?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #110945  av sindrejl

Noen her som vil hjelpe meg med å importere en Supra MkIV N/A? Har noen små problemer som må jukses til.. feks så må det være 96' eller nyere ifølge banken :/ Og jeg vil helst ha venstrestyrt, men det blir vel vesentlig dyrere.. Pm meg, send meg mail på sindre@stylingservice.no eller ring meg på 95853203
 #110951  av TOYPARTS

sindrejl skrev:Noen her som vil hjelpe meg med å importere en Supra MkIV N/A? Har noen små problemer som må jukses til.. feks så må det være 96' eller nyere ifølge banken :/ Og jeg vil helst ha venstrestyrt, men det blir vel vesentlig dyrere.. Pm meg, send meg mail på sindre@stylingservice.no eller ring meg på 95853203
kan skaffe deg en fra usa, reiser på tirsdag
ring meg på 98286714
 #110963  av sindrejl

TOYPARTS skrev:
sindrejl skrev:Noen her som vil hjelpe meg med å importere en Supra MkIV N/A? Har noen små problemer som må jukses til.. feks så må det være 96' eller nyere ifølge banken :/ Og jeg vil helst ha venstrestyrt, men det blir vel vesentlig dyrere.. Pm meg, send meg mail på sindre@stylingservice.no eller ring meg på 95853203
kan skaffe deg en fra usa, reiser på tirsdag
ring meg på 98286714
så tidlig? :P Må rekke å selge bilen først, eller få feriepenger, er en del mellomlegg som må inn :)
 #110974  av @lpher

sindrejl skrev:
så tidlig? :P Må rekke å selge bilen først, eller få feriepenger, er en del mellomlegg som må inn :)
Slutt å gå rundt grøten nå da mann! ...be a REAL man! Kjøp deg bil nå! :D

#110977  av sindrejl

jojo, men må sjekke om jeg får ordna forsikring til grei pris.. gjenstridige skulle jo ha 19k av meg :P :P
 #110985  av Erlend

@lpher skrev:Slutt å gå rundt grøten nå da mann! ...be a REAL man! Kjøp deg bil nå! :D
LOL :lol:
Vedlegg
sickman.jpg
sickman.jpg (17.49 kiB) Vist 2226 ganger
 #111048  av Zepticon

sindrejl skrev:Noen her som vil hjelpe meg med å importere en Supra MkIV N/A?
Skal du beholde den som N/A, eller har du planer om å sette på en stressvifte?

#111059  av sindrejl

senere ;)