TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 96mod Celica 1,8 turbo

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #111171  av 94CelicaGT
 
noen som har noe formening om denne? eller kjenner til den å kanskje? http://finn.no/finn/car/object;pdc=1117 ... 430&pos=18

forstod det slik på en hos Toyota at min gamle T20 2.0GT har samme stempel som i GT-FOUR-utgaven men hvordan er det med stemplene i 1,8 litern? tenker med tanke på at det er ettermontert turbo/intercooler..

noen kyndige som kan gi meg noe tips på hva som Bør være skiftet eventuelt på denne for at det skal holde?

er på utkikk etter ny Celica igjen å da er det der et alternativ da Kun 1.8 blir for dødt for mitt vedkommende 8) Og er ikke for mange 2.0GT til salgs på markedet for tiden

 #111222  av Kjelliken
 
:shock: lurer på hvorfor den ikke er godkjent med turbo og eventuelt hva som må til for og få den godkjent ellers virket det som en strøken bil utifra bildene.. 8)

 #111228  av 94CelicaGT
 
er vel det at det koster noe inni helvete og godkjenne..hk-avgifter ++

men er det gjort skikkelig så ser det interessant ut..bilen ser bra i mine øyne hvertfall :)

 #111742  av T23 Turbo
 
Hvis det er med standart stempler bør der ikke køres med mere end 0,6-0,8 bar.Skal du højere op er det god ide med andre stempler.
MVH Finn