TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini treff i Drammen - second edition - man 6.juni kl.17:30

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #111084  av Goose

--------------------------------------------------------

Minitreffet holdes på mandag 6. juni på parkeringsplasen til buskerud storsenter i krogstadelva. Vi parkerer helt innerst.
--------------------------------------------------------

Hei.
Da er det på tide å samle folk igjen på nytt mini treff. Er over en mnd siden vi samlast sist.
Jeg foreslår at vi tar det i drammen siden da kan folk fra vestfold også bli med.

Noen passende dato?
Skal vi ta det på en torsdag, fredag, lørdag?
Sist redigert av Goose den 02 jun 2005 12:34, redigert 3 ganger totalt.

#111110  av ErikG

Helgen 10-13. juni hadde passet for meg. Skal til Sandefjord på lørdagen så kunne jo tatt det da, ca 2 tiden eller noe??

#111122  av Goose

Den helga er for sent for mi del. Dama kommer rett over helga :):):) så jeg må hjem og hive unødvendige PCer og skjermen og møler fra rommet mitt til boden. :roll:

#111127  av mr.two

En ukedag hadde passet best for min del, mandag, tirsdag, onsdag osv er forsåvidt et fett..

#111129  av ErikG

En ukedag hadde også funket ja. Bare komme med en dato

#111137  av ina

Mini treff i drammen er bra!!! Ukedag er kanskje bra for da er det sikkert flere som er i kjørebar stand... :D Men det er ikke bra å drøye for lenge fordi da kan det bli glemt...

#111142  av jumbo

Bare bestemme en tid så kommer jeg dersom jeg kan... nesten umulig å få det til å passe for 100% uansett.

#111143  av Neemi

Jeg og er med så lenge det passer.

Må bli ukedag for min del da helgene er fullbooket til langt utpå sommeren.

#111148  av egotrip

ikke umulig at jeg roter meg nedover heller da :]

bor jo fast på løvenstad f.o.m denne uka =) så ikke alt for langt å ta en tur da :]

#111178  av Neemi

egotrip skrev:ikke umulig at jeg roter meg nedover heller da :]

bor jo fast på løvenstad f.o.m denne uka =) så ikke alt for langt å ta en tur da :]
Om det blir noe, så kan vi jo slå følge.....jammen ikke lange biten mellom oss nå.

#111182  av egotrip

det kan vi jo ! :)

japp bor jo bare et steinkast unna nå ( nesten da :p )

#111254  av FireFox

Hva med neste fredag? sånn i 5-6 tia eller no?? slutter 4 på jobb
dvs fredag 10. juni

#111257  av FireFox

Goose skrev:Den helga er for sent for mi del. Dama kommer rett over helga :):):) så jeg må hjem og hive unødvendige PCer og skjermen og møler fra rommet mitt til boden. :roll:
Har ikke en LCD skjerm du ikke trenger a? :p

#111260  av ErikG

Fredag i 5-6 tiden må være den mest klønete tiden som finnes!!! Alle som skal ned på hyttene sine. Er jo stillegående kø nedover da!! Må finne en annen dato. Ikke en fredag.

#111274  av Goose

FireFox skrev:
Goose skrev:Den helga er for sent for mi del. Dama kommer rett over helga :):):) så jeg må hjem og hive unødvendige PCer og skjermen og møler fra rommet mitt til boden. :roll:
Har ikke en LCD skjerm du ikke trenger a? :p
Jo en Manuell In-Dash 7" LCD Widescreen med 2 video-in ;)