Ser at det er noen som vil kjøre med oss oppover med tyske bilmerker osv.. det er litt på kanten det.. hehe
Det går vel fint, men.... i TS-OGN standen der oppe håper eg at eg slipper å se andre merker.. seriøst.. noen som er enig?

wilman skrev:Hei..
Ser at det er noen som vil kjøre med oss oppover med tyske bilmerker osv.. det er litt på kanten det.. hehe
Det går vel fint, men.... i TS-OGN standen der oppe håper eg at eg slipper å se andre merker.. seriøst.. noen som er enig?
tojo skrev:Slapp av fokens, er jeg som fikser parkeringa der oppewilman skrev:Hei..
TS-OGN har egen plass på ACR ja.
Vil nok bli de fleste modellene av Supra,Celica og MR2++.Blir bare lækkert å få samla foto.
Tore skrev: Slapp av fokens, er jeg som fikser parkeringa der oppe![]()
Sjefen har allerede gitt meg beskjed hvor dere skal lines opp, det vi må finne ut av, er om vi stiller opp etter modell, eller om vi blander relativt vilt....opp til dere!
ST205RR skrev:Tore skrev: Slapp av fokens, er jeg som fikser parkeringa der oppe![]()
Sjefen har allerede gitt meg beskjed hvor dere skal lines opp, det vi må finne ut av, er om vi stiller opp etter modell, eller om vi blander relativt vilt....opp til dere!
siden folk "inntar" ACR til forskjellige tider på døgnet i løpet av helgen pluss at noen karnsje kjører på banen når andre ankommer osv... vil parkeringen i første ommgang bli i tilfeldig rekkefølge (for å unngå kaos)
plassen vi har valgt for parkering/utstilling er ommrådet bak selve depo-bygget, jeg drar ned fredag morgen med toyota flagg og div så det skal ikke bli noe problem å finne ts-ogn campen for dere som ikke har vært dær før
Kjelliken skrev:det skulle dai ikke by på serlige problemer nemi.. Ett stk lang tynn planke skulle vel gjøre jobben tenker jeg.. bare for ST205RR og ha klart til vi kommer opp hehe
Neemi skrev:Jeg og GT4 cs er fortsatt med.....har egentlig bare tatt hele saken med ro , men aner meg at jeg har en pm jeg har glemt å svare påKjører dere samme bil? Må bare spørre, ble litt usikker
ST205RR skrev:hehe skal se hva vi får til, når regner du med du kommer Neemi ?Sammen med oss andre fra Trondheim.. vi starter kl 0700.. og så er det 45 mil nordover med rundt 20 biler i følge.. om ikke flere.. trodde det skulle være flere, men 20 er jo en bra rekke det også
wilman skrev:Hei..Vi tenkte i utgangspunktet å kjøre bare japsebiler oppover i kolonnen.. men om det er noen med en ultrafet bil tyskerbil eller annet som absolutt vil slå følge med oss, så skal ikke jeg protestere på det
chris skrev:Det er egentlig meningen vi skal kjøre GT4 CS sin bil ja, men jo mere vi nærmer oss, jo mer lyst ha jeg til å ha med baby blå også.Neemi skrev:Jeg og GT4 cs er fortsatt med.....har egentlig bare tatt hele saken med ro , men aner meg at jeg har en pm jeg har glemt å svare påKjører dere samme bil? Må bare spørre, ble litt usikker