Magne skrev:noen telefon nr å få tak i folket på? tilfellet et eller annet skjer eller ikke finner veien til Ikea..Ta kontakt på 928 22 081
Neemi skrev:Gjør som oss.. kjøp sånne billige radioer på Clas Ohlson.. da blir det sosialtchris skrev:Det er egentlig meningen vi skal kjøre GT4 CS sin bil ja, men jo mere vi nærmer oss, jo mer lyst ha jeg til å ha med baby blå også.Neemi skrev:Jeg og GT4 cs er fortsatt med.....har egentlig bare tatt hele saken med ro , men aner meg at jeg har en pm jeg har glemt å svare påKjører dere samme bil? Må bare spørre, ble litt usikker
Men det er så laaaaangt og vi skal jo nordover og rundt omkring etterpå og.
Blir asosialt med to biler da.
chris skrev:Jeg blir kanskje kjørendes aleine oppover jeg også! litt kjedelig så mange mil men... jeg må jo komme meg oppover uansett!Neemi skrev:Gjør som oss.. kjøp sånne billige radioer på Clas Ohlson.. da blir det sosialtchris skrev: Kjører dere samme bil? Må bare spørre, ble litt usikkerDet er egentlig meningen vi skal kjøre GT4 CS sin bil ja, men jo mere vi nærmer oss, jo mer lyst ha jeg til å ha med baby blå også.
Blir asosialt med to biler da.Det blir sikkert mange stopp oppover også, der man kan slå av en prat etc.
Magne skrev: Jeg blir kanskje kjørendes aleine oppover jeg også! litt kjedelig så mange mil men...Har du ikke tv i bilen da gutt?!?
Neemi skrev:Det GÅR jo an å parkere den i Moriana før dere kjører videre nordover, så slipper du å dra så mange ekstra mil. Kan jo hende at GT4 CS blir litt lei all kliningsen som blir i Ålesund, og vil dra sørover litt tidligere...chris skrev:Det er egentlig meningen vi skal kjøre GT4 CS sin bil ja, men jo mere vi nærmer oss, jo mer lyst ha jeg til å ha med baby blå også.Neemi skrev:Jeg og GT4 cs er fortsatt med.....har egentlig bare tatt hele saken med ro , men aner meg at jeg har en pm jeg har glemt å svare påKjører dere samme bil? Må bare spørre, ble litt usikker
kaimagne skrev:Har pratet med GT4 CS om det, men pga økonomi og det sosiale så blir det ingen lyseblå mr2 på acr i år.Neemi skrev:Det GÅR jo an å parkere den i Moriana før dere kjører videre nordover, så slipper du å dra så mange ekstra mil. Kan jo hende at GT4 CS blir litt lei all kliningsen som blir i Ålesund, og vil dra sørover litt tidligere...chris skrev: Kjører dere samme bil? Må bare spørre, ble litt usikkerDet er egentlig meningen vi skal kjøre GT4 CS sin bil ja, men jo mere vi nærmer oss, jo mer lyst ha jeg til å ha med baby blå også.
kaimagne skrev:Neemi skrev:Det GÅR jo an å parkere den i Moriana før dere kjører videre nordover, så slipper du å dra så mange ekstra mil. Kan jo hende at GT4 CS blir litt lei all kliningsen som blir i Ålesund, og vil dra sørover litt tidligere...chris skrev: Kjører dere samme bil? Må bare spørre, ble litt usikkerDet er egentlig meningen vi skal kjøre GT4 CS sin bil ja, men jo mere vi nærmer oss, jo mer lyst ha jeg til å ha med baby blå også.
Neemi skrev:Har pratet med GT4 CS om det, men pga økonomi og det sosiale så blir det ingen lyseblå mr2 på acr i år.Det er vel kanskje noen her inne som kan kjøre den oppover for deg? Vær litt løsningsorientert da!
Selv om jeg vil jeg vil jeg vil ha den med da. *furte*