TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japmeet pÃ¥ LÃ¥nkebanen 23/7 .05

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#87792  av chris

her er det bare å sette av datoen, trøndere (og evt langveisfarende) ;)

#87855  av @lpher

Chris, min personlige sekretær....har vi plass i kalenderen? :D

@lpher

#87903  av supratt

Count me in, perhaps with my "new" tuned SafranSupra? :wink:

#87968  av sindrejl

kommer vel med 2'ern jeg da.. om ingenting går i boks før den tid :/

#88093  av GT4 CS

Skulle ikke forundre meg mye om jeg pryder bilen med forsetepynt og tar turen :)
Er det ikke litt stygg bane og kjøre på lånke da? Hjul løft osv ?

#88111  av sindrejl

tøft.. skulle hatt celicaen da.. den var digg på sånne baner.. :D

#88432  av cameleon

Tropper opp jeg også. Muligens PÅ banen om planene mine går den rette veien :wink:

#88566  av chris

@lpher skrev:Chris, min personlige sekretær....har vi plass i kalenderen? :D

@lpher
ikke noe problem. det går AKKURAT i forhold til ferie etc ;)

#89164  av Toyota4ever

Får nok sjå mæ der ja 8) Kan itj veijt te sommarn kjæm no nei :twisted:

#111510  av supratt

Ok folkens... :)

Da har jeg og Nissan guruen (Torgeir) fått litt tid til og kikke på hvordan vi skal gjøre dette. :wink:
Det er masse jobb som står igjen, men en plass må vi jo starte. :?

Vi har opprettet en nettside som jeg poengterer er UNDER KONSTRUKSJON og her vil det innen forholdsvis kort tid bli lagt ut endel informasjon rundt JAPMEET LÃ…NKE 05.

LINK: http://www.japmeet.net

Sett av datoen og ta med kjentfolk til en ren JAPDAY :wink: :twisted: :P :shock:

#111520  av sindrejl

tror dere må gi noen mer klare regler på banen også.. mye villmannskjøring der sist det var treff.. skremmer vettet av de fleste som har lyst å prøve bilen på bane :D

#111524  av supratt

Det du nevner er noe vi har planer om å sette dagsorden på ja. :wink: Vi vil gjerne at folk som ofte sier at de ikke tar sjansen på å kjøre på bane grunnet "villmannskjøring" skal få prøvd seg og det blir en problemstilling vi skal jobbe endel med.

Mulig vi deler inn bilene og folkene i div. grupperinger etter hvilke ønsker og kjørestil deltagerne ønsker seg. :wink:

Måten å gjøre det på er fler, men det kommer vi tilbake til under reglene. :)

#111559  av sindrejl

supratt skrev:Det du nevner er noe vi har planer om å sette dagsorden på ja. :wink: Vi vil gjerne at folk som ofte sier at de ikke tar sjansen på å kjøre på bane grunnet "villmannskjøring" skal få prøvd seg og det blir en problemstilling vi skal jobbe endel med.

Mulig vi deler inn bilene og folkene i div. grupperinger etter hvilke ønsker og kjørestil deltagerne ønsker seg. :wink:

Måten å gjøre det på er fler, men det kommer vi tilbake til under reglene. :)
høres ut som noe dere kan få med mye folk på.. bra :)

#111710  av Little Papa

Hittil har responsen vært meget bra, det ligger an til og bli et meget bra treff. :D :D