TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor mange Supra MKIV i Trondheim?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#111016  av @lpher

Mer...
Vedlegg
AUT11423.JPG
AUT11423.JPG (147.53 kiB) Vist 2577 ganger
AUT11422.JPG
AUT11422.JPG (158.77 kiB) Vist 2598 ganger
AUT11421.JPG
AUT11421.JPG (158.02 kiB) Vist 2583 ganger

#111018  av @lpher

Enda mere...
Vedlegg
AUT11426.JPG
AUT11426.JPG (149.63 kiB) Vist 2574 ganger
AUT11425.JPG
AUT11425.JPG (126.83 kiB) Vist 2588 ganger
AUT11424.JPG
AUT11424.JPG (147.55 kiB) Vist 2769 ganger

#111040  av Turbotrille

Beklager men denne var ikke noe særlig fin altså... :oops:

Ser veldig lik ut som den Japan Auto har tilsalgs, og det er noe med stylingen som bare blir feil på de bilene der, desverre..

#111061  av _speedy

Denne så jeg her om dagen..grom lyd! 8)

#111075  av arntkjetil

Turbotrille skrev:Beklager men denne var ikke noe særlig fin altså... :oops:

Ser veldig lik ut som den Japan Auto har tilsalgs, og det er noe med stylingen som bare blir feil på de bilene der, desverre..
Den vingen der skulle aldri vært montert på en supra.

#111215  av Tore

arntkjetil skrev:
Turbotrille skrev:Beklager men denne var ikke noe særlig fin altså... :oops:

Den vingen der skulle aldri vært montert på en supra.
Vingen er en smakssak synes nå jeg, men ellers var nå bilen riktig så bra :?
Likte ikke noe annet en original vinge før, men en eller annen djevel har klart å få meg til å bli usikker igjen...

#111430  av @lpher

_speedy skrev:Denne så jeg her om dagen..grom lyd! 8)
Enig...men jeg synes Blitz NÜR Spec, som jeg har sjøl, høres kulere ut på tomgang...litt dypere bass liksom :D Men hans annlegget har endel råere lyd ved WOT! :D

#111550  av @lpher

Vingen er nok litt i drøyeste laget til konservative meg....men jeg regner ikke med at det kom som noe sjokk på de fleste her inne? :D

Men...eieren har endel fremtids planer for bilen også...som inkluderer ett sett med Blitz felger...justeringa av skjørt...blant annet :)

Det er heller ikke utenkelig at det blir ett kurant annlegg i bilen også :D

#111634  av _speedy

@lpher skrev:
_speedy skrev:Denne så jeg her om dagen..grom lyd! 8)
Enig...men jeg synes Blitz NÜR Spec, som jeg har sjøl, høres kulere ut på tomgang...litt dypere bass liksom :D Men hans annlegget har endel råere lyd ved WOT! :D
Ved WOT?

#111640  av kaimagne

Det er nok ikke den JapanAuto har stående, det er helt andre felger på den, annet panser, i tillegg er det en dunge klistremerker på den til JapanAuto. Se bilder av den på http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7801

Tror planen var å ha den svarte der som demo-bil. Akkurat som the narkolangers gjør... "Jada, den første turen er gratis..." Og så er man hekta, både følelsesmessig og økonomisk noen år til fremover i tid... :mrgreen:

#111649  av @lpher

_speedy skrev: Ved WOT?
Wide Open Throttle :D Eller BÃ¥nn gass om du vil :D

#111650  av @lpher

kaimagne skrev:Det er nok ikke den JapanAuto har stående, det er helt andre felger på den, annet panser, i tillegg er det en dunge klistremerker på den til JapanAuto. Se bilder av den på http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7801

Tror planen var å ha den svarte der som demo-bil. Akkurat som the narkolangers gjør... "Jada, den første turen er gratis..." Og så er man hekta, både følelsesmessig og økonomisk noen år til fremover i tid... :mrgreen:
Stemmer nok det ja....den nevnte Supran er det nok Reidar Quicksilver som er skyld i :D

#111653  av Turbotrille

kaimagne skrev:Det er nok ikke den JapanAuto har stående, det er helt andre felger på den, annet panser, i tillegg er det en dunge klistremerker på den til JapanAuto. Se bilder av den på http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7801

Jeg mente at den var lik Japan Auto sin bil, med type styling, og ingen av bilene er noe særlig pen, helt feil styling etter min smak.
Mente ikke at det var samme bil. :?

#112468  av cameleon

Jeg synes bilen var dritheftig jeg. Eneste jeg ikke likte var spoileren og setene hehe...

#112496  av @lpher

cameleon skrev:Jeg synes bilen var dritheftig jeg. Eneste jeg ikke likte var spoileren og setene hehe...
I totally agree...men setene var helv...gode å sitte i ihvertfall :D Waaaaay better than de originale stolene om man skal bedrive "litt aktiv" banekjøring :D